Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av slc
#1520619
Ser dette temaet har vært tatt opp tidligere, men har noen av dere fått oppgradert til 4G i P3-bilene deres enda?
Jeg ser amerikanerne har fått en oppgraderingsmulighet og den ser ut til å koste ca. 600 USD inkludert arbeid inkludert to år med tjenesten, noe som ikke er så ille. Men er denne oppgraderingen i det hele tatt tilgjengelig i Europa?

Jeg har jo fortsatt to år før GSM-nettet stenges ned, men jeg vil gjerne fortsette å ha Volvo on Call også etter at GSM stenges og jeg kan umulig være den eneste i Europa med dette ønsket :)
av Doomis
#1520627
Spontant känner jag inte att det är någon idé att byta TEM eftersom det är 3 år kvar innan 3G släcks ned. Vem byter en dyr modul när man har 3 år kvar på den gamla?
av slc
#1520631
3G er allerede stengt ned (i hvert fall i Norge), det er GSM/2G som er igjen. Jeg har ikke noe umiddelbart behov, men jeg observerer at GSM-dekningen ikke er så veldig bra over alt der jeg bor så 4G hadde nok vært en fordel. Jeg kommer sikkert til å avvente litt, men var mer nysgjerrig på om noen har hørt noe mer om dette for å være litt forberedt :)

Har precis hämtat en my24. Elvärmaren […]

@lennarte , Har nollat felkoderna, kört ett […]

Jag gjorde en kontroll av AC på precis samma[…]

Hade min V70 på verkstaden idag och fick e[…]