Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Catan90
#1469588
Tja jag har tidigare kunnat starta min motor värmare via voc men nu mot sommaren uppdaterade voc till nyare utseende etc och nu kan jag inte ställa in tiden bilen skall vara uppvärmd och klar. Denna använde jag förra vintern mycket och var väldigt nöjd men denna slutat fungera nu vad kan man göra åt detta vet någon hur man löser det?

SM-G988B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Användarvisningsbild
av theodorkalin
#1469598
Catan90 skrev:Tja jag har tidigare kunnat starta min motor värmare via voc men nu mot sommaren uppdaterade voc till nyare utseende etc och nu kan jag inte ställa in tiden bilen skall vara uppvärmd och klar. Denna använde jag förra vintern mycket och var väldigt nöjd men denna slutat fungera nu vad kan man göra åt detta vet någon hur man löser det?

SM-G988B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Du kan ändra tillbaka till det gamla utseendet i appens inställningar, känd bugg med Android telefoner att nya versionen av appen inte fungerar som den ska som på iPhone.

Skickat från min SM-G998B via Tapatalk

av Catan90
#1469601
theodorkalin skrev:
Catan90 skrev:Tja jag har tidigare kunnat starta min motor värmare via voc men nu mot sommaren uppdaterade voc till nyare utseende etc och nu kan jag inte ställa in tiden bilen skall vara uppvärmd och klar. Denna använde jag förra vintern mycket och var väldigt nöjd men denna slutat fungera nu vad kan man göra åt detta vet någon hur man löser det?

SM-G988B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Du kan ändra tillbaka till det gamla utseendet i appens inställningar, känd bugg med Android telefoner att nya versionen av appen inte fungerar som den ska som på iPhone.

Skickat från min SM-G998B via Tapatalk
Fyfan va kung du är tack som fan

SM-G988B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hylsan i vinkel vx

Den kanske passar på äldre?

Tät vevhusventilation?

Absolut inte vanligt. Kan inte minnas att jag bytt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev där[…]

Var det inte någon återkallelse p&arin[…]