Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1468771
Vet inte om det är någon som har gnällt extra på Bilia. Tror att det beror på helt vilken service-tekniker man får och hur kommunikationen fungerar. Min tekniker var inte så glad över att Trygghansa inte litade på hans ord och inte gillade hans fotot på skadan. Han har ändå bytt ganska många kondensorer under sina verksamma år. I vilket fall som helst så har han lagt ner en del av sin tid för att hjälpa mig och har nu lyckats övertyga/bevisa för försäkringsbolaget att det är ett stenskott. Det kallar jag service, all cred till teknikern på Bilia Segeltorp. Rätt ska vara rätt sa han.

Sen kan man fråga sig vad försäkringsbolaget tjänar på att tjafsa om några tusenlappar. Det dom har lyckats med är att förlora mig som kund och många tusenlappar om året.
Har ett exempel från detaljhandeln där ID-Lock ett norsk företag tyckte att det var jag som hade haft sönder siffrorna bakom ett skyddsglas(touch) Fast det inte var någon åverkan på touchen. Detta gäller ett digitalt dörrlås. Jag hade köpt de genom Kjell och Company, de tog parti för mig och bytte ut låset på deras bekostnad. Det sådan goodwill som gör att kunderna stannar. Men de stora försäkringsbolagen har tyvärr inte så mycket konkurrens idag.

12,7 är det i ett fulladat batteri., 12,4 ca,[…]

Vi som beställt EX90

Nu verkar det som sista hindret är bortrö[…]

Kan vara svårt att se på kanten p&arin[…]

Låter inget kul tur att det löste sig! […]