Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1453904
EPR skrev:
Henkan skrev: mån 12 jul 2021, 19:44 Och här kommer bildenBild8.jpg
Tack Henkan. Hur gjorde du för att öppna upp det utrymmet? Det räcker väl inte med att lyfta bort panelen för att komma åt utrymmet på bilden?
Det finns beskrivet i monteringsinstruktionen jag länkar till i mitt första inlägg. Det är i princip bara att rycka bort panelen rakt ut.
#1453971
En till fråga när du har Android skärm på hur funkar det med back kamera? Måste jag över till andra Volvo original skärm för att se back kamera. Eller hur funkar parkering sensor?

Har en XC60 2016 bsr optimerad steg 1 plus

#1453974
Jag mejlade Kremersino som gör boxen (iSmart) och fick en länk till en något längre och bättre installationsvideo än den som finns på Aliexpress.

Där är det också tydligare vad man ska göra med själva boxen efter installation.

Har förstått det som att backkamera och parkeringssensor ska funka som vanligt, eller hur Henkan?


#1454003
Catan90 skrev:En till fråga när du har Android skärm på hur funkar det med back kamera? Måste jag över till andra Volvo original skärm för att se back kamera. Eller hur funkar parkering sensor?

Har en XC60 2016 bsr optimerad steg 1 plus
Jag har ingen backkamera så jag vet inte hur det funkar.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Ja killar och tjejer. Då behöver jag br[…]

Golv v90

Baserat på vad du beskrivit hade jag i din s[…]

Passar dessa fälgar

De passar och har sett flertalet S/V60 Cross Count[…]

Bilen klagar hela tiden på låg batt[…]