Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1451517
”Äkta polestar” skulle jag nog inte kalla den, men väl polestaroptimerad.

Jag optimerade den som jag hade men varken registrerade eller klistrade på den blå lilla loggan. Jag var ute efter förändringen på motorn, inte en blå dekal :)
#1451521
Jag får vara nöjd med att den är polestar-optimerad, och har stora sumummpskeyet inkl R-Design, vilket gör att den är lite mer lik min S60 T5 när det gäller stabilitet i fjädring, styrning och därmed väggrepp.

Säljer för övrigt min S60 T5 Inscription 07:a med 20.000 mil, inkl taklucka & drag,
RTI-Nav samt trimmad av BSR inkl deras effektavgssystem, steg 2 tror jag det heter. Bilen är i absolut toppskick...eller så lämnar jag eventuellt in den till bilfirman som kontantinsats om de ger hyfsat bra för den. Om nån är sugen på att köpa så hör av sig omgående, då jag eller säljer den privat kanske beroende på vad bilfirman värderar den till.
Bilagor
20200606_002704.jpg
20200606_002704.jpg (78.63 KiB) Visad 742 gånger
4.JPG
4.JPG (64.49 KiB) Visad 742 gånger
5.JPG
5.JPG (62.08 KiB) Visad 742 gånger
6.JPG
6.JPG (70.17 KiB) Visad 742 gånger
#1451525
T6 awd såldes bara med ”summumanpssad” R-Design på xc60 från MY11 och frammåt i sverige.

T6 awd finns bara med automatlåda.

Inbyggd telefon och premium sound var tillval.
#1451528
StefanN skrev:Det är det gamla emblemet, men det kan man sätta dit utan att optimera. Är allt gjort som man ska är det regbesiktat med det och inskrivet i regbeviset.
Jag har haft två Black-R, som alltså har 329 hkr vid leverans, men ingendera var reg.besiktad.
Jag gjorde själv på min XC60, och då var bilen 5 år gammal.
#1451529
jiwisto skrev:Så här ser bakluckans emblem ut på bilen! Är det riktiga eller ditklistrade emblem av förre ägaren tro?
Jag fick mitt stulet och köpte ett nytt från Aliexpress. ;-)
#1451538
Köper du via firma bör de ju så klart registreringsbesiktiga kärran de säljer men hade gjort det själv annars, märkligt att folk har så dålig koll på sina fordon. Hade själv kollat antal KW innan köp och kanske då hoppat över något objekt. Mja, men kul att du verkar ha hittat något du finner trevligt, jag tycker den jag har är den bästa hittills på alla sätt och det är alltid trevligt att sätta sig i den :)
Uppföljning mjukvara 2024

Tänk den dag det kunde bli så att bilt[…]

Blev byte av samtliga filter och ny olja igå[…]

Ex30 leveranstid

Snygg! Fina bilder

Om du vill att bilen skall ha Volvo original halva[…]