Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1448153
hmm, USB oläsbar dyker upp med 10min intervall vid uppdateringen, avbröt men nu startar såklart inte NAVen, nu vill den fortsätta uppdatera och frågar efter USB 1....är det så kinkigt med vilket USB minne som används? det jag använder funkar annars med musik på.
#1448228
Derank skrev:hmm, USB oläsbar dyker upp med 10min intervall vid uppdateringen, avbröt men nu startar såklart inte NAVen, nu vill den fortsätta uppdatera och frågar efter USB 1....är det så kinkigt med vilket USB minne som används? det jag använder funkar annars med musik på.
Jag gick köpte en usb gör 64 kr 32 gb usb skall vara 3.0 var det sagt från bilia har aldrig haft någon problem med uppdatering. Har dessutom uppdaterat 2 ggr på 3 månader. När jag köpte uppdaterade jag redan veckan efter sen kommer det en ny version 3 veckor senare då var det bara ladda om och göra det igen. Ingen problem för min del. Men skulle rekommendera usb 3.0 istället för 2.0

SM-G988B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

#1448825
Jimmy Svensson skrev:
Derank skrev:Du kan tex kopiera över filer från ett USB minne till bilen HD, finns i menyerna
Hej. Fan hittar inte detta? Har en 17 xc60 gamla modellen
Gå in i media sen väljer du HDD sen tycker du på högra vrid knappen meny knappen och där går man in i inställningarna för just HDD och där finns importera musik väljer du denna så kommer det upp från usb eller cd

Har en XC60 my16 och det fungerade hos mig


#1448827
Catan90 skrev:
Jimmy Svensson skrev:
Derank skrev:Du kan tex kopiera över filer från ett USB minne till bilen HD, finns i menyerna
Hej. Fan hittar inte detta? Har en 17 xc60 gamla modellen
Gå in i media sen väljer du HDD sen tycker du på högra vrid knappen meny knappen och där går man in i inställningarna för just HDD och där finns importera musik väljer du denna så kommer det upp från usb eller cd

Har en XC60 my16 och det fungerade hos mig
Ok tack så jättemycket. Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Moment hjulagerbyte fram

Någon som har alla moment/åtdragning v[…]

Däckslitage insidan.

Har en citroen c3 2005 som sliter däck p&arin[…]

Kan det vara vevaxelgivaren som gett upp?

Mja, V70in har jag haft i 12 år så n[…]