Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1447245
Dum fråga men slängde du hela mappen "Sensus-uppdatering MCA (Europe)" på USB minnet el öppnade du den mappen och flyttade över innehållet i mappen?
#1447249
Jag formaterade först minnet så att det skulle vara helt tomt.. Sedan kör man Sensus-programet och där väljer man att man vill lägga allt på USB.. Sedan väljer man sitt USB-minne och då börjar programmet ladda ner uppdateringen direkt till minnet..
#1447259
jockeswe skrev:Jag formaterade först minnet så att det skulle vara helt tomt.. Sedan kör man Sensus-programet och där väljer man att man vill lägga allt på USB.. Sedan väljer man sitt USB-minne och då börjar programmet ladda ner uppdateringen direkt till minnet..
Förresten jag stoppar in usb innan jag startar bilen och när bilen startar så kommer uppdatera upp

SM-G988B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

#1447282
Derank skrev:Dum fråga men slängde du hela mappen "Sensus-uppdatering MCA (Europe)" på USB minnet el öppnade du den mappen och flyttade över innehållet i mappen?
När jag uppdaterar kartan i min så väljer jag alltid att lägga filerna först på i en mapp på hårddisken i programmet och sedan flyttar jag över de 3st maparna som skapas i den valda mappen till rooten på det formatterade USB-minnet. Går alltid fortare för mig jämfört med att skapa direkt på USBn, dessutom så har man filerna kvar på hårddisken ifall man måste testa annat USB-minne eller kopiera över dom igen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Associationsleken, är ni med? ;-P

Anders And (Danske Kalle Anka)

Rekommendation Generator V50 2.0 D

Ett tips, kolla att nuvarande generator är 15[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Jag valde XC70 när jag köpte bil 2011, […]

Alla seriösa biltjuvar vet också att d[…]