Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av RichardBrandson
#1445517
Kan inte sänka eller höja ljudet via ljudreglagen i bilen när den är uppkopplad via blåtand. Kan bara sänka och höja via telefonen. Och då är det begränsad med ljud, alltså hör man knappt. Någon vet varför? Det verkar vara någon bugg för ibland släpper det när jag startar om bilen (starta om tel och koppla blåtand på nytt har jag provat många gånger).
Detta verkar bara hända när jag har YouTube på. Inte när någon ringer. Har provat olika YT (använder Vanced) men verkar vara samma
av dannesk
#1445533
Du ger inte mkt info! Vad är det för bil, årsmodell, vilken stereo modell, vilken telefon(android/IOS) osv.?
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1445574
Jag kan inte justera volymen på telefonen (Samsung) under samtal när jag har den uppkopplad i bilen.
Galet, men det funkar ändå tack och lov då volymen går att ändra med volymreglaget i bilen.
av Dejan195
#1445602
Detta hände mig också. Youtube Premium verkar fixa det. Eller så var det så när man spelade upp vis youtube så stod det ändå ”Ljud Pausat” och då funkar det inte att ändra volymen på bilen. För att fixa detta startade jag Spotify och satte på något där, bytte till youtube och sen stod låten på skärmen och volymen gick att ändra. Hoppas det funkar 👍 detta var dock med en iPhone

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Borta länge från forumet. Har nyss k&o[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]