Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kluster
#1434764
Felet kvarstår - timerinställningen sparas inte utan återigen kl 00:00 visas.

Har kontakt supporten på nytt.
av qsecofr
#1435404
Nu finns det en uppdatering av iOS appen. Och med den funkar det att sätta timern igen.



Tapatalked.
av Kluster
#1435484
Ja, nu fungerar det igen. Har dock endast testat timern.

Men måste säga att det otroligt dåligt att släppa en uppdatering av VOC som genererar så pass mycket strul. Testningar mm känns som att de har skippat helt.
av Kluster
#1435516
Jimmy Svensson skrev:Är ju inte Volvo som äger själva appen längre utan Volkswagen! Så vi har väl ingen högre prio där
Nja, hur det verkligen fungerar bakom kulisserna struntar jag i. Oavsett om det är Leffes IT eller VW som sköter tekniken är det fortfarande en tjänst jag nyttjar från just Volvo.

Ps. Heja LIF! Såg dock nu om ännu inställd match från HV:s sida.
av matnik
#1435857
Jag har senaste appen installerad på IOS. App version 4.11.0. Men hos mig står parkeringsvärmaren som "Redo" och det går varken att starta eller stoppa den från appen eller klockan.
av matnik
#1435858
matnik skrev: mån 15 mar 2021, 09:09 Jag har senaste appen installerad på IOS. App version 4.11.0. Men hos mig står parkeringsvärmaren som "Redo" och det går varken att starta eller stoppa den från appen eller klockan.
Efter lite refresh i appstore så dök version 4.11.1 upp och efter installation av den så ser det bättre ut! :-)

/Matte
Volvo on call och GSM

nä, alltså, du kommer intekunna kö[…]

Köpråd

V60 Diesel borde vara snålare på dropp[…]

Löjliga priser XC70

Ägarna av äldre xc70 hänger på[…]

Om det inte blev ett gnistregn med den kopplingen […]