Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1425131
Svårt att säga, tror du enklast får svar på det genom att åka till närmsta bilfirma och provköra en V/XC60, koppla upp mobilen och testa. Jag tycker ljudet är tillräckligt i min V60, har standardstereon för V60 MY18 som jag antar är det som kallades HP, men Harmansystemet i PS är klart ett strå vassare.
#1425134
klirre skrev: fre 22 jan 2021, 21:07 Svårt att säga, tror du enklast får svar på det genom att åka till närmsta bilfirma och provköra en V/XC60, koppla upp mobilen och testa. Jag tycker ljudet är tillräckligt i min V60, har standardstereon för V60 MY18 som jag antar är det som kallades HP, men Harmansystemet i PS är klart ett strå vassare.
Tack för din Input! Såklart att det är det bästa, men tänkte att jag kollar med folket här, till att börja med. Får försöka hitta PS i båda modellerna också, att jämföra med. Hade PS i en v70 -07 tidigare....och det vill jag påstå var bättre än mitt HP idag, så man vill ju inte ha något sämre. Ljudet gör mycket i en bil!
#1426033
Dieselvolvo skrev: fre 22 jan 2021, 21:38
klirre skrev: fre 22 jan 2021, 21:07 Svårt att säga, tror du enklast får svar på det genom att åka till närmsta bilfirma och provköra en V/XC60, koppla upp mobilen och testa. Jag tycker ljudet är tillräckligt i min V60, har standardstereon för V60 MY18 som jag antar är det som kallades HP, men Harmansystemet i PS är klart ett strå vassare.
Tack för din Input! Såklart att det är det bästa, men tänkte att jag kollar med folket här, till att börja med. Får försöka hitta PS i båda modellerna också, att jämföra med. Hade PS i en v70 -07 tidigare....och det vill jag påstå var bättre än mitt HP idag, så man vill ju inte ha något sämre. Ljudet gör mycket i en bil!
Har jämfört med HP i en v60, och vill nog påstå att det "dunkar på" bättre i v70´n faktiskt.....dock blev ljudet Mycket bättre via radion än spotify och blåtand......det borde ju snarare vara Tvärtom! Nåväl, får försöka hitta en med PS och jämföra också :nerd:

Testade bakluckan på min -99'an med biltemas[…]

Hylsan i vinkel vx

Hm låter som man måste plocka ner l&a[…]

Var på Biltema och köpte nytt avgassyst[…]

tvillingkort till ditt befintliga abb, det har jag[…]