Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Taft
#1408853
Hejsan!
Jag har letat och letat och letat, blir inte klok! Har sett någon typ av plast plupp under gaspedalen men där inuti satt en typ skruv med plåt bakom. Vad jag försöker göra är att dra en kabel från motorrum in till bilen insidan för på/av knappen till en ledramp som jag har monterat. Det är enda jag har kvar att göra men jag blir inte klok!

Bild
Bild
Bild
Bild
av Jonas_latt
#1408920
Får man fråga varför du inte kopplar in den på vanliga extraljuset?
Jag brukar ha en lång lite hårdare stål tråd och föra igenom gummi genomföringen och se vart den kommer ut i andra ändan.
av Taft
#1408975
Jonas_latt skrev:Får man fråga varför du inte kopplar in den på vanliga extraljuset?
Jag brukar ha en lång lite hårdare stål tråd och föra igenom gummi genomföringen och se vart den kommer ut i andra ändan.
Jag har tjuvat helljuset så den är igång när jag klickar igång helljuset. Men jag har även kopplat in knappen. Tänkte jag skulle stänga av om jag inte behöver den.
Vart sitter den där gummi pluggen? Jag hittar inget på förarsidan under pedalen. Bara en hård plast med nåt konstig metall skruv, ska fota imorgon.

Möjligt att dom försökt bryta rattl[…]

Vågar jag köra?

Kan va flera saker men abs givare eller hjullager […]

Byta larmsiren.

Tack för det. :-)

Lös motorlampan och visade det nån fel[…]