Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Larzcen
#1402066
Jag har tänkt att ge mig på att eftermontera original backkamera på min v60. Jag har kollat runt lite och men blir inte riktigt klok på vad som behövs.
Jag är osäker på om jag har det fördraget eller inte, men utgår från att jag inte har det.

Kameran har jag tänkt att köpa från bildelsbasen, men vad behöver jag mer och vart kan jag få tag på det? Är det bara Volvo som jag kan få tag på kablarna?

Jag har tänkt att göra allt själv för att sedan lämna in för mjukvaran.
av bageera
#1468121
Då är vi två som tänkt samma, hur har det gått för dig?
Har en v60 2015, sökte efter optionskod 820 i min volvo men kan inte finna någon. Sensus Connect High Performance 7" och sensus Navigation.
Finns knappar som är omarbetade som går och trycka på men kommer inte upp något på skärmen.
Enligt säljare så skulle den vara förberedd.
Bilen är en v60 2015 med Summum.
Business Edition Pro, Klimatpaket med VOC,
Lastpaket Tonade rutor.
Någon som vet något ?
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1468129
bageera skrev: fre 08 okt 2021, 21:13 Då är vi två som tänkt samma, hur har det gått för dig?
Har en v60 2015, sökte efter optionskod 820 i min volvo men kan inte finna någon. Sensus Connect High Performance 7" och sensus Navigation.
Finns knappar som är omarbetade som går och trycka på men kommer inte upp något på skärmen.
Enligt säljare så skulle den vara förberedd.
Bilen är en v60 2015 med Summum.
Business Edition Pro, Klimatpaket med VOC,
Lastpaket Tonade rutor.
Någon som vet något ?
Här står lite mer om vad som krävs, beroende på...
https://accessories.volvocars.com/sv-se ... /Automatic

Kina

Okej tack ska undersöka detta vidare

Möjligt att dom försökt bryta rattl[…]

Vågar jag köra?

Kan va flera saker men abs givare eller hjullager […]