Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MeytalCohen
#1380948
jag letar s60/v60 med årsmodell runt 2014-2017. varför är det olika instrumentering, modern hastighetsmätare vs "analog hastighetsmätare" på samma modeller? Jag vill ju ha den moderna.
Är det olika utrustningsnivåer?
Användarvisningsbild
av MartinS
#1380980
Ja det är olika utrustningspaket. Det samma gäller infotainmentdisplayen vilken finns i en försvinnande liten version.
Användarvisningsbild
av MeytalCohen
#1380985
otroligt många termer att hållas reda på....Så allstå minst Momentum Business Advanced ska man leta efter för att få modern hastighetsmätare?
av Kena
#1381200
Ett tips! Kolla efter bil med backkamera då de har hopplöst dålig sikt bakåt och särskilt med tonade rutor.
av Buckshot
#1381213
Kena skrev:Ett tips! Kolla efter bil med backkamera då de har hopplöst dålig sikt bakåt och särskilt med tonade rutor.
Ja fast parkeringssensorer funkar ju också. Jag var lite tveksam i början men dom verkar upptäcka alla hinder. Vilken utrustning det är varierar mycket från bil till bil. Det finns olika utrustningsnivåer men sen finns det mycket utrustning utöver det. Jag har den högsta utrustningnivån Summum men det är flera saker som inte ingår.

Men vad är problemet om du får nya l&ar[…]

Berömvärt tålamod. Mina 5-6[…]

Walt (Disney) https://www.google.com/[…]

Lägg dig under bilen m hasplåten borta,[…]