Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1353349
Jag bor i Ystad och här finns en annan återförsäljare. Känner mig "tvungen" att köra fem mil till Trelleborg när det är något.

Nu har jag stoppat i SIM-kortet jag fick av min PST, för att prova även prova det denna väg. Hittade inställningarna i bilen och ändrade till det till bilens simkort. Även detta fick jag att fungera. Kommer att köra med denna variant nu för att se om det blir detta även i fortsättningen. Kortet jag fick var ett som var på väg att gå ut, men drygt en månad kan jag köra med detta.
Kul att det var så enkelt ändå. :-D
#1353354
EbbevonVolvo skrev: tor 12 dec 2019, 14:26 Jag bor i Ystad och här finns en annan återförsäljare. Känner mig "tvungen" att köra fem mil till Trelleborg när det är något.

Nu har jag stoppat i SIM-kortet jag fick av min PST, för att prova även prova det denna väg. Hittade inställningarna i bilen och ändrade till det till bilens simkort. Även detta fick jag att fungera. Kommer att köra med denna variant nu för att se om det blir detta även i fortsättningen. Kortet jag fick var ett som var på väg att gå ut, men drygt en månad kan jag köra med detta.
Kul att det var så enkelt ändå. :-D
Riktigt trevligt. Nu tror jag även det funkar som wifi Hotspot så passagerare kan ansluta (barn och barnbarn med surfplattor kanske :-D)
Justering Halvljus

Den bakersta är höjd, den främre ti[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Jag valde XC70 när jag köpte bil 2011, f[…]

Vill slänga in en varning, en ballast till en[…]

Har ägt en V60 T3 årsmodell 2018, autom[…]