Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av frippe64
#1335287
Kaxe skrev: fre 30 aug 2019, 15:57 Jag kom alltså dit efteråt med bilen och han kollade snabbt kaminställningen och jag skulle få komma dit senare för fullständig koll då han hade kundbilar som väntade och jag jobbade efermiddagsskift , han jobbar ensam och är en mekaniker jag litar på 100% ,inget ont om honom.
Kundbilar som väntade? Är inte du också kund?

Alla kan göra fel, men då får man också bjuda till och göra rätt.
Har man bokat in för mycket får man offra sig och göra några timmar övertid.
Användarvisningsbild
av lakis5
#1335290
frippe64 skrev: mån 02 sep 2019, 11:11
Kaxe skrev: fre 30 aug 2019, 15:57 Jag kom alltså dit efteråt med bilen och han kollade snabbt kaminställningen och jag skulle få komma dit senare för fullständig koll då han hade kundbilar som väntade och jag jobbade efermiddagsskift , han jobbar ensam och är en mekaniker jag litar på 100% ,inget ont om honom.
Kundbilar som väntade? Är inte du också kund?

Alla kan göra fel, men då får man också bjuda till och göra rätt.
Har man bokat in för mycket får man offra sig och göra några timmar övertid.
Bra sagt frippe64
av Larslars
#1335305
lakis5 skrev: mån 02 sep 2019, 10:18
Nästa gång jag ska leta på en sd:are som äger bilverkstad för då vet jag att bilen blir väl omhändertagen :bored:
så bara för att man är sd:are så kan man laga/ta hand om bilar?
Användarvisningsbild
av lakis5
#1335317
Larslars skrev: mån 02 sep 2019, 12:48
lakis5 skrev: mån 02 sep 2019, 10:18
Nästa gång jag ska leta på en sd:are som äger bilverkstad för då vet jag att bilen blir väl omhändertagen :bored:
så bara för att man är sd:are så kan man laga/ta hand om bilar?
Jag var ironisk
Som sagt alla kan göra rätt och alla kan göra fel oavsett vart man kommer ifrån
Användarvisningsbild
av Kaxe
#1337208
Tappade lusten att skriva svar pga allt skitprat som blev i denna tråden, kan dock säga att mekanikern är svensk med svenskfödda föräldrar och att jag fortfarande litar 100% på honom, alla kan göra ett misstag, har hänt mej med, bilen är fixad sen 14 dagar tillbaka och det var kamaxeln som var en kugg framåt fel.

Det där är bara lurendrejeri. Är sy[…]

Make dating stress-free and enjoyable with the bes[…]

Dåliga lödningar i LSM (ligt switch mod[…]

Volvo v60 2022 plåtskada

Ja men precis, det är ingen färg lä[…]