Ifrågasätter du silver-tejp, rocket-science nummer ett?
Vänsterhjulet verkar i alla fall inte slita på innerkanten eftersom en flik är kvar.
Höger svårt att avgöra eftersom tejpen är helt bortnött, prova igen och inspektera tidigare så att lite av vävstommen är kvar
Jag ledsnade på min R19:s egna vilja att åka dit vägen lutade så till slut justerade jag "bump steer".. Efter mycket funderande och räknande kom jag fram till att styrväxeln skulle flyttas 5mm uppåt tror jag det var för att få helt neutral "bump steer", fick ut 3mm i praktiken och den blev mycket bättre. Om man passerar neutralpunkten kan man få ett farligt självsvängningsbeteende där en krängning förstärks av att bilen själv styr åt motsatt håll, antar att det är därför alla bilar ligger en bit in på "säkra" sidan. Det handlar om enstaka millimetrar i framvagnen så det finns säkert individskillnader inom samma bilmodell.. Min gamla V70 är väldigt nära neutralpunkten, man kan köra i tjälskott där bilen nästan välter och den fortsätter rakt fram