Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av RonniePersson
#1316593
Hej!

Hur laddar man ner nya appar i Sensus? Jag har en V60 D4 AWD 2015 Momentum. Jag har bara Sveriges Radio, TuneIn, Storytel och ett par appar till. Men jag vill ju själv välja vilka appar jag vill ha...

Så hur gör man?

Mvh Ronnie
Användarvisningsbild
av Derank
#1316596
Går ej

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk

Användarvisningsbild
av nikliz
#1316607
Har precis likadan bil, med Sensus, det är tyvärr de appar man får hålla tillgodo med :-/
av RonniePersson
#1316608
Då är det ju riktigt dåligt. Skulle vilja ha Spotify tex. Nu lyssnar jag ofta på TuneIn, men mottagningen är usel. Jag har ett Telia-abonnemang i bilen, så det borde ju vara bättre täckning. Bor i Värmland, så det finns ju bra täckning på telefonen.
Användarvisningsbild
av TommyP86
#1316839
Ofta med TuneIn så är det sändande sidan som är problemet. Jag brukar rulla mellan oslo och karlstad med tunein och delat nät från mobilen, och det är väl egentligen bara på gränsen när det byter nät som jag får ett avbrott. Annars går det bra så gott som överallt annars. Det finns några ”spots” runt värmskog, norra värmland och i norra dalsland som är genuint skitdålig mottagning på, annars är jag nöjd.

Det kan ha att göra med att bilen endast stöder 3G och gsm-nätet, den stöder alltså inte 4G. Vilket i stora drag gjorde värmland från en vit punkt på kartan till rätt bra täckning.
Testa dela ut från telefonen.
Om kriget kommer...

Visst, när vägarna blir förstö[…]

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]

På min 745-a hade socklarna till varselljus […]

2 nya sommardäck fram 2 till på plats […]