Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Cotag
#1377534
Räckte det med egr-kylarbyte?
av SambaAnkan
#1381996
Hur gick det för dig Mossamicke? Det är nog fler här på forumet med tidiga VEA som nu kanske råkar ut för samma problem. Dela gärna era erfarnheter och var hårda mot Volvo om ni råkar ut för detta. Skandal att behöva byta motor på en 6 år gammal bil...där milen är runt 17 000 men vad fasen?? Ska inte en Volvo hålla längre liksom? Nu har jag dessutom upptäckt att det är rost på bakluckan...Listen som sitter nedanför rutan gnager på plåten så nu har jag en rostblåsa på högerkanten och lacksläpp på vänsterkanten. Känns bra...öhh...Fyyy faan va trött jag är på den här jäkla sketbilen..Mitt sämsta köp någonsin...
#1382002
SambaAnkan skrev: tis 26 maj 2020, 20:13 Nu har jag dessutom upptäckt att det är rost på bakluckan...Listen som sitter nedanför rutan gnager på plåten så nu har jag en rostblåsa på högerkanten och lacksläpp på vänsterkanten.
Om jag inte har fel så har det varit standard fel på just V60 från tidigaste V60 och MY16 till Classic? har sett flera trådar : viewtopic.php?f=70&t=141581&p=1242596&h ... F#p1242596 typ där?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Provar att rådgöra med alla kloka forum[…]

Navigations valet utgråads

Hårdvaran för navigation bör finan[…]

Är detta svaret på din fråga? F[…]

Justering Halvljus

Fick en 2:a för att höger halvljus ä[…]