Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1284687
MartinS skrev:
theodorkalin skrev:
MartinS skrev: ons 05 dec 2018, 09:47 Runt 165kr/st, jag har precis beställt två.


Det var nog mig du beställde av via mail imorse haha. :-D
Stämmer nog bra det. Lustigt!
Mennn... ;) Kan man få tag i en till, ÅF beställde en när jag beställ två :sick: :sick: Och nu är de dessutom slut igen......
#1284749
Någon som kan rekommendera led till parkeringsljusen till min V70.
Montera ett par jag hade i garaget idag men de lyser inte starkt.
Vill ha något som lyser starkt.

Är Biltemas något att ha?
#1284751
V70D2 skrev: tor 06 dec 2018, 01:04 Någon som kan rekommendera led till parkeringsljusen till min V70.
Montera ett par jag hade i garaget idag men de lyser inte starkt.
Vill ha något som lyser starkt.

Är Biltemas något att ha?
Starkt? Brukar inte vilja komma med pekpinnar, men de får väl inte lysa hur starkt som helst..
#1284771
Vill ha dessa oem Volvo led känner jag =) Har liksom trådskaparen testat massa olika led spollampor med varierande kvalitet men aldrig blivit riktigt nöjd med hur de lyser samt börjat blinka efter ett tag. Dessa det ju ut att lysa fint och Volvo orginal vill man ju alltid ha =)
Så dessa går att beställa hos sin lokala volvo åf?

Skickat från min ANE-LX1 via Tapatalk

#1284776
FORSV50 skrev: tor 06 dec 2018, 08:44 Vill ha dessa oem Volvo led känner jag =) Har liksom trådskaparen testat massa olika led spollampor med varierande kvalitet men aldrig blivit riktigt nöjd med hur de lyser samt börjat blinka efter ett tag. Dessa det ju ut att lysa fint och Volvo orginal vill man ju alltid ha =)
Så dessa går att beställa hos sin lokala volvo åf?

Skickat från min ANE-LX1 via Tapatalk
Det ska gå bra. Dock kommer det besked mellan varven om lagserstatus och att vissa ÅF säger att det för närvarande inte går att få hem dessa...
Rekommenderar dig att åka och snacka med din ÅF.
#1284778
fjohan82 skrev:
FORSV50 skrev: tor 06 dec 2018, 08:44 Vill ha dessa oem Volvo led känner jag =) Har liksom trådskaparen testat massa olika led spollampor med varierande kvalitet men aldrig blivit riktigt nöjd med hur de lyser samt börjat blinka efter ett tag. Dessa det ju ut att lysa fint och Volvo orginal vill man ju alltid ha =)
Så dessa går att beställa hos sin lokala volvo åf?

Skickat från min ANE-LX1 via Tapatalk
Det ska gå bra. Dock kommer det besked mellan varven om lagserstatus och att vissa ÅF säger att det för närvarande inte går att få hem dessa...
Rekommenderar dig att åka och snacka med din ÅF.
Tack! Är det nr 31365548 man ska uppge? Ibland lättare att ha nr på delen tillhands

Skickat från min ANE-LX1 via Tapatalk

#1284780
FORSV50 skrev: tor 06 dec 2018, 09:14
fjohan82 skrev:
FORSV50 skrev: tor 06 dec 2018, 08:44 Vill ha dessa oem Volvo led känner jag =) Har liksom trådskaparen testat massa olika led spollampor med varierande kvalitet men aldrig blivit riktigt nöjd med hur de lyser samt börjat blinka efter ett tag. Dessa det ju ut att lysa fint och Volvo orginal vill man ju alltid ha =)
Så dessa går att beställa hos sin lokala volvo åf?

Skickat från min ANE-LX1 via Tapatalk
Det ska gå bra. Dock kommer det besked mellan varven om lagserstatus och att vissa ÅF säger att det för närvarande inte går att få hem dessa...
Rekommenderar dig att åka och snacka med din ÅF.
Tack! Är det nr 31365548 man ska uppge? Ibland lättare att ha nr på delen tillhands

Skickat från min ANE-LX1 via Tapatalk
Precis. Jag vill minnas att ett nummer ger en lampa, så du behöver två st. av detta numret.
#1284786
theodorkalin skrev:31365548 finns ca 2-4 st tillgängliga på Volvo för tillfället innan de är slut igen så ni vet :-)
Jag ringde precis min volvo åf, uppgav detta nr men han påstod att detta var till vanliga spollampor och hade inte sett de med inbyggd led..
Är det på bilia jag beställer theodorkalin?

Skickat från min ANE-LX1 via Tapatalk

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]

Söker köpråd - XC90 V8

Gamla xc90is kan bli riktigt dyra att hålla […]

Om du bara vill fixa snabbt. Så polera med[…]