Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1267844
Det kostar 10482:- till min bil, inklusive ratt. :-o Undrar om det går att bara köpa paddlarna? Ska ta det med min PST om två veckor då den ska servas. Jag kör alltid i Eco+ läget och väldigt ofta så använder jag det manuella läget för att få ett så lågt varvtal på motorn som möjligt. Inbillar mig att jag skulle gilla möjligheten att "paddla" i stället. :-D
Rätt väg är väl att först prova en med paddlar och se om det fungerar som jag vill.
Användarvisningsbild
av AndreasThn
#1267845
EbbevonVolvo skrev: tis 04 sep 2018, 14:09 Det kostar 10482:- till min bil, inklusive ratt. :-o Undrar om det går att bara köpa paddlarna? Ska ta det med min PST om två veckor då den ska servas. Jag kör alltid i Eco+ läget och väldigt ofta så använder jag det manuella läget för att få ett så lågt varvtal på motorn som möjligt. Inbillar mig att jag skulle gilla möjligheten att "paddla" i stället. :-D
Rätt väg är väl att först prova en med paddlar och se om det fungerar som jag vill.
Bor du i trakten av Thn skulle du kunna få prova vår T5:a (dock inte xc60 men väl vea + 8vxl) med paddlar vid något tillfälle ;-) :-)
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1267847
AndreasThn skrev:
EbbevonVolvo skrev: tis 04 sep 2018, 14:09 Det kostar 10482:- till min bil, inklusive ratt. :-o Undrar om det går att bara köpa paddlarna? Ska ta det med min PST om två veckor då den ska servas. Jag kör alltid i Eco+ läget och väldigt ofta så använder jag det manuella läget för att få ett så lågt varvtal på motorn som möjligt. Inbillar mig att jag skulle gilla möjligheten att "paddla" i stället. :-D
Rätt väg är väl att först prova en med paddlar och se om det fungerar som jag vill.
Bor du i trakten av Thn skulle du kunna få prova vår T5:a (dock inte xc60 men väl vea + 8vxl) med paddlar vid något tillfälle ;-) :-)
Tack för erbjudandet! Numer bor jag väldigt långt söderut. I en stad som heter Y. :-)
Användarvisningsbild
av AndreasThn
#1267848
EbbevonVolvo skrev: tis 04 sep 2018, 14:21 Tack för erbjudandet! Numer bor jag väldigt långt söderut. I en stad som heter Y. :-)
Ah då är det lite långt :-D
Hade för mig att du bodde i trakten men det kanske var förut :-)
Har du vägarna förbi står erbjudandet kvar hur som helst ;-)
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1267856
EbbevonVolvo skrev:Det kostar 10482:- till min bil, inklusive ratt. :-o Undrar om det går att bara köpa paddlarna? Ska ta det med min PST om två veckor då den ska servas.
Vad innebär inklusive ratt, vad är det mer som kostar?

Nej du kan tyvärr inte bara köpa paddlarna
Användarvisningsbild
av Perra83
#1267862
Det var saftiga priser det där!! Tror att ja betalade 1900kr extra när bilen beställdes.
Användarvisningsbild
av Derank
#1267868
Ähhh kom på att det är ju värme i ratten jag har nu så då blev det genast svårare att hitta en beggad

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk

Användarvisningsbild
av Perra83
#1267978
AndreasThn skrev: ons 05 sep 2018, 08:11
Perra83 skrev: tis 04 sep 2018, 17:02 Det var saftiga priser det där!! Tror att ja betalade 1900kr extra när bilen beställdes.
Stämmer bra, jag betalade oxå 1.900:- :-)
Ja för mer är det väl inte värt? Dom används inte ofta, tror inte ens att de som kör en Polestar nyttjar dom dagligen.
Användarvisningsbild
av AndreasThn
#1267980
Perra83 skrev: ons 05 sep 2018, 13:58 Ja för mer är det väl inte värt? Dom används inte ofta, tror inte ens att de som kör en Polestar nyttjar dom dagligen.
Neh de är inte använda så jättemånga gånger, men har inte möjligheten att få Polestar :oops: :-( ;-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Klokt. Ja rensade med ett ut ett mindre växt[…]

Tja, Är väll en enkel fråga egent[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Sitter ju backkamera i vilken V70/XC70 som hels[…]

Tack för ett utförligt svar Lennart! S&a[…]