Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CabBO
#1255249
Har inte det att göra med att dom inte har kontakt med varandra. Står paus ibland (på annat sätt) när bluetoth inte har kontakt mellan telefon och bil och då pausas bland annat ljudet.
av Roserud
#1255250
CabBO skrev:Har inte det att göra med att dom inte har kontakt med varandra. Står paus ibland (på annat sätt) när bluetoth inte har kontakt mellan telefon och bil och då pausas bland annat ljudet.
Tyvärr verkar det inte så enkelt, musik och samtal över bluetooth fungerar som vanligt. Kan även bläddra i kontaktlistan genom bilens meny utan problem. Det är en Samsung Galaxy S7 telefon när ikonen visas hela tiden, visas största delen av tiden när en Samsung Galaxy S9 är ansluten. Några få gånger jag sett att den inte är där men kan inte förstå vad det beror på. Hittade inget om den ikonen i instruktionsboken heller.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1255251
Har aldrig sett denna ikon förut, hittar den dessutom inte i manualen... :-/
Användarvisningsbild
av drawman
#1255270
Du har pausat vägledningen i navigatorn, alt att navigatorn laddar
Användarvisningsbild
av drawman
#1255497
Tror symbolen ser likadan ut oavsett om du pausat vägledningen eller om den laddar...
Oljud Drivlina xc60 -14 *film*

Så skulle inte jag vicka 😔. Men vad är[…]

Den mutter du har ska dras tast med moment. Dina l[…]

Bilen klagar hela tiden på låg batter[…]

Tack, ska kika. Försökt rikta in mig mot[…]