Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1260305
Micce1980 skrev: ons 18 jul 2018, 18:58 Den där ja :-D

Mer i skatt o försäkring men köper man den så är det kanske mest på nöjeskontot :party:
Jo visst blir det lite dyrare i drift men samtidigt får vi en 10k billigare bil som gått färre mil och är roligare att köra. Vad jag förstått är motorn mycket driftsäker också och så blir den säkrare på vintern med tanke på AWD. :-D

Känner redan lite ångest över att lägga så mycket pengar men jag hoppas det är värt det! Vad jag kan se verkar det vara en seriös handlare med bra betyg.
#1260328
Jag tycker interiörn var unik, speciellt på en svartbil, ger en bra kontrast. Dock ogillar jag själva pre-facelift fronten på v60 överlag(gillar mer faceliften från MY14+) men motorn kompenserar sig definitivt samt får du med polestar-uppgraderingen så gasrespons och allt det blir ju bara ett +. Priset och milen var ju inte heller dålig!

Återkom efter provkörningen :)
#1260331
Jag återkommer! Hoppas bara inte det är något lurt med bilen, verkar nästan för bra för att vara sant. :)
Det enda negativa jag kan hitta är att den vid två tillfällen gått 2 år mellan service, alltså inkluderande bilhandlarens service som gjorts nu är den servad 5 gånger på 7 år.
Vid dessa tillfällena har bilen dock endast kört runt 600mil på de två åren så det kanske inte är något att oroa sig för.

Tack igen för all hjälp jag fått
#1260342
Just på en svart bil fungerar ju de bruna detaljerna, men kom ihåg att det är mer svårsålt så lägg dig lite lägre än de andra som finns. Med det sagt (igen) :) så är den fin, bra prissatt så den kommer bli lättsåld, motorn är väl så skottsäker som de görs idag.

Sen börjar det roliga, att fixa lite :) tips kan jag mer än gärna bistå med i min samt andras garagetrådar ;-)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Man kan ju ladda batterierna när man k&ou[…]

Är det inte bara en sprucken slang? Ta bort b[…]

Den ser ganska enkel ut vad gäller att komma […]

Någon temperaturskillnad när den inte v[…]