Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av athena
#1243245
Har sen någon vecka blivit ägare av en V60 -16 och funderar om jag missar något "smart". Vad ska jag ha CD/DVD läsaren till?
Användarvisningsbild
av AndreasThn
#1243249
lillasnigel skrev:Volvo hade ju kasett-spelare långt in på tvåtusentalet så cd-spelarna hänger nog kvar ett tag till. I min MY11 laddas kartor till navigatorn via DVD men 2016 borde det ju vara nåt modernare

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
Japp via usb.
Användarvisningsbild
av Perra83
#1243259
I min gamla V60 hade jag hela tiden en Sälskapsresan film i DVD läsaren. Nu har jag ingen skiva i alls, har inte ens provat. Men det går ju att ha en i. Man vet aldrig om man får stå en stund i ett vägbygge el vid en olycka då kan de va fint med en film :wink:
av dannesk
#1243264
athena skrev:Har sen någon vecka blivit ägare av en V60 -16 och funderar om jag missar något "smart". Vad ska jag ha CD/DVD läsaren till?
Tja, spela upp musik och film ifrån resp. media.
Användarvisningsbild
av Rillee
#1243278
Montera en mobilhållare kanske
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1243281
Numera är ju cd/dvd läsare tillval i Volvo.
Själv kör jag med nån cd ibland men en hållare till mobilen skulle man kunna använda springan till.
Är dock lite rädd att den skall trycka till filttätningen i springan så det kommer in smuts om man plockar bort hållaren.
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1243330
Har för mig vparts har bland annat.
Rätt smidig ser den ut att vara och telefonen blir ju centrerad.
Brukar vara en justerskruv så man tajtar till anläggningen i springan.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av SagaPer
#1243405
Perra83 skrev:Finns det mobilhållare till springan?
Her er løsning fra Satechi med mobilholder for CD-slot: https://satechi.net/collections/stands- ... one-magnet.

Bruker denne i min XC60 2017 modell. Fungerer utmerket. Sitter stabilt i CD-slot.
Bältesvarnare

Är väl bara på passagerarsäte[…]

Just det, tillägg… Kollade EGR bö[…]

Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]