Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1241308
rofnart skrev:Ny status; På väg till Volvohandlare :D
Vad kul. Hur många dagar behöver du räkna ner innan du kör ut den från hallen för första körningen?
#1241330
CabBO skrev:Vad kul. Hur många dagar behöver du räkna ner innan du kör ut den från hallen för första körningen?
Ja verkligen roligt, närmar sig sakta men säkert. Enligt minvolvo så är det preliminärt två veckor kvar till leverans. Så kanske nästa vecka, men jag är försiktigt positiv då det är påsk, så det kanske blir veckan därefter...
#1241882
Mccartney skrev:Om 3 veckor ska min dyka upp:) har beställt keramisk lackbehandling från volvo o funderar på en extra ledramp.
Härligt att höra Mccartney! Då blir det inte så långt efter min leverans. Jag pratade med min säljare idag, och min ska vara redo veckan efter påsk, så två veckor till. Ju närmare man kommer desto jobbigare...
#1241910
Mccartney skrev:Har fått pris förslag på en ledramp 6200kr samt lackskydd för 3200kr är det värt pengarna?
Ledramper har jag dålig koll på. Men om det är keramiskt för 3200 så låter det som ett bra pris, billigaste jag har hittat är 5000. Då har jag iochförsig inte frågat Bilia.
#1243545
rofnart skrev:
Mccartney skrev:Om 3 veckor ska min dyka upp:) har beställt keramisk lackbehandling från volvo o funderar på en extra ledramp.
Härligt att höra Mccartney! Då blir det inte så långt efter min leverans. Jag pratade med min säljare idag, och min ska vara redo veckan efter påsk, så två veckor till. Ju närmare man kommer desto jobbigare...
Har du hämtat ut bilen än?:)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https:/[…]

Strålkastarglas (plast) fix

Hur har det gått?

Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]

Yttertemperatur mätare

Bytte sensorn i förmiddags. Avhjälpte ty[…]