Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1187380
Kul att det löste sig så bra! Bra att du stod på dig!
Användarvisningsbild
av CabBO
#1187408
Ja, det var skönt det löste sig på ett så bra sätt för dig. Det är inte alla som orkar/vill ta den fighten att ifrågasätta serviceteknikern.
Återigen ett bra anledning att kunna diskutera problem här :D
#1187411
Gött att du meddelar lösningen :)

Snart kommer det säkert en skön hemmapulare och visar oss hur man byter det själv ;) Appropå det, står det på kvittot vad batteriet de satte i kostade?
#1187487
Micce1980 skrev:Gött att du meddelar lösningen :)

Snart kommer det säkert en skön hemmapulare och visar oss hur man byter det själv ;) Appropå det, står det på kvittot vad batteriet de satte i kostade?

Jag ska dra o hämta bilen närsom. Hör av mig angående priset :-)
#1187505
Hmmm. Det där skulle man ta fasta på. Lär ju bli en o h annan med tiden som åker på batttorsk.

Nån som har artnummer på voc modulen?
#1187534
Dåså. Batteriet kostade 1320 kr och arbetet kostade 1035 kr. Angående artikelnummer på batteriet står det följande på kvittot: Batteri (VO 30782872), googlade på numret och fann en massa batteri på bildelsbasen. Det kan vara artikelnumret.

Trevlig onsdag! :D
#1187589
Bellator1 skrev:Dåså. Batteriet kostade 1320 kr och arbetet kostade 1035 kr. Angående artikelnummer på batteriet står det följande på kvittot: Batteri (VO 30782872), googlade på numret och fann en massa batteri på bildelsbasen. Det kan vara artikelnumret.

Trevlig onsdag! :D
Trevlig läsning.
Bra att du stod på dig.
Finns många som har oviljan/kunskapen att gå till botten med problemen. Lättast att byta hela moduler. Bild
Användarvisningsbild
av CabBO
#1189950
Lobocut skrev:Detta gör mig förbannad, vad är det för jävla pajas återförsäljare?
Note to self, handla eller serva aldrig bilen på Nybergs.
Känner du dig lurad?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]