"Fullutrustad" D3:a eller "vanlig" D4 ??
Postat: mån 18 jul 2016, 19:20
Hej!
Har kollat på nätet och bilhandlare under en rätt bra tid nu efter en V60 2014/2015 års modell. Och kan verkligen inte bestämma mig. Känner att jag kanske ångrar mig om jag inte tar D4:an för att få de extra hästkrafterna. Men samtidigt kanske jag ångrar mig som inte tog D3.an med lite mer utrustning. Och tänker samtidigt att " Behöver jag eller kommer jag ens nyttja den utrustningen.
Ingår vinterdäck på alu fälg i båda fallen, även Sensus navigation,
Som ex. Volvo V60 D3 S/S Momentum Business Edition II 2014 rullat: 4 061mil , 136HK Pris: 229.900:-
Eluttag 12v bak, Parkeringshjälp fram/bak, Eluppvärmda spolarmunst., Mörkt tonade rutor 5 st, Driver Alert System, Panel Shimmer Graphite, Adaptiv farth m autobroms, VOC m fjärrstart parkvärm, Touringchassi, Trafikskylts information, Elvärme i ratt, BLIS:Radar för död vinkel, Aktivt helljus II XCSV60, Forward Collision Warning, Konstantfarthållare, Elinfällbara backspeglar, Klimatanläggning ECC, Regnsensor för vindrutan, ABL- Aktiva Xenonljus, Start/Stop funktion, Larm inkl. Nivåsensor, Audio HP Sensus Connect 7, Skyddsgaller i stål
Och D4:an Volvo V60 D4 e S/S Momentum Business E -15 (uttagen dec. 2014) rullat 3 014 , 181HK Pris: 244.900:-
Eluppvärmt baksäte, (utgår vid val B-kudde), VOC m fjärrstart parkvärm, Elvärme i ratt, Klimatp VOC Diesel XC/V60, Konstantfarthållare, Elhissar fram och bak, Färddator, Elinfällbara backspeglar, Elman/eluppv backspeglar, Klimatanläggning ECC, Regnsensor för vindrutan, Isofixfästen ytterpl. bak, Parkeringshjälp bak, Rattknappar för ljudanl., ABL- Aktiva Xenonljus, AUX-ingång i mittkonsol, Start/Stop funktion, Eluttag fram- och baksäte, Larm inkl. Nivåsensor, Audio HP Sensus Connect 7
Så min fråga är, Vilken hade ni valt och varför? :)
Tack så mycket på förhand!
Har kollat på nätet och bilhandlare under en rätt bra tid nu efter en V60 2014/2015 års modell. Och kan verkligen inte bestämma mig. Känner att jag kanske ångrar mig om jag inte tar D4:an för att få de extra hästkrafterna. Men samtidigt kanske jag ångrar mig som inte tog D3.an med lite mer utrustning. Och tänker samtidigt att " Behöver jag eller kommer jag ens nyttja den utrustningen.
Ingår vinterdäck på alu fälg i båda fallen, även Sensus navigation,
Som ex. Volvo V60 D3 S/S Momentum Business Edition II 2014 rullat: 4 061mil , 136HK Pris: 229.900:-
Eluttag 12v bak, Parkeringshjälp fram/bak, Eluppvärmda spolarmunst., Mörkt tonade rutor 5 st, Driver Alert System, Panel Shimmer Graphite, Adaptiv farth m autobroms, VOC m fjärrstart parkvärm, Touringchassi, Trafikskylts information, Elvärme i ratt, BLIS:Radar för död vinkel, Aktivt helljus II XCSV60, Forward Collision Warning, Konstantfarthållare, Elinfällbara backspeglar, Klimatanläggning ECC, Regnsensor för vindrutan, ABL- Aktiva Xenonljus, Start/Stop funktion, Larm inkl. Nivåsensor, Audio HP Sensus Connect 7, Skyddsgaller i stål
Och D4:an Volvo V60 D4 e S/S Momentum Business E -15 (uttagen dec. 2014) rullat 3 014 , 181HK Pris: 244.900:-
Eluppvärmt baksäte, (utgår vid val B-kudde), VOC m fjärrstart parkvärm, Elvärme i ratt, Klimatp VOC Diesel XC/V60, Konstantfarthållare, Elhissar fram och bak, Färddator, Elinfällbara backspeglar, Elman/eluppv backspeglar, Klimatanläggning ECC, Regnsensor för vindrutan, Isofixfästen ytterpl. bak, Parkeringshjälp bak, Rattknappar för ljudanl., ABL- Aktiva Xenonljus, AUX-ingång i mittkonsol, Start/Stop funktion, Eluttag fram- och baksäte, Larm inkl. Nivåsensor, Audio HP Sensus Connect 7
Så min fråga är, Vilken hade ni valt och varför? :)
Tack så mycket på förhand!