Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1080236
Yep.
#1080246
Tja, i mitt fall har det varit det omvända förhållandet de gånger jag provat. Nedladdning från nätet tar åtminstone dubbelt så lång tid som uppladdningen i bilen. Och ingendera går rasande snabbt. ;-) Å andra sidan gör det inte så mycket. Det är ju inget som man ständigt måste hålla ögonen på.
#1080349
Perra83 skrev:
ned1 skrev:Fattar ingenting... När jag kollar kartversion i bilen så står det 31421899 AA

VA???
Det är inte den senaste versionen.

Här är den senaste som även nämns i trådens första inlägg.

Bild

Så blir det när man försöker memorera siffror.. ser nu att jag har senaste kartversionen ( skulle varit 39 på slutet). Hämtade ut bilen för 1.5 vecka sedan och den verkar vara upp to date..
#1080355
JHg skrev:
Ilduce77 skrev:
LazerHawke skrev:upplevde att man tappat pling på vissa kameror på senaste version
Jag har inte lyckats få till pling på kamerorna i min navigator.

Har navigeringsrösten avstängd, men någon här sa att kameraplinget ska funka ändå.

Då kanske jag redan har senaste kartan. Eller plingar den bara för kameror när man har en adress inslagen? Det har jag nog inte testat.

Hade bilen inne för uppdatering av stereon för knappt en månad sedan.
Du måste ha på ljudet för vägledningen också...

Nej så skall det inte vara , det skall plinga oavsett vad du har framme på skärmen , radio eller något annat
GPS en är alltid i gång oavsett om du har kartbilden framme eller ej :D
#1080399
Nej så skall det inte vara , det skall plinga oavsett vad du har framme på skärmen , radio eller något annat
GPS en är alltid i gång oavsett om du har kartbilden framme eller ej :D[/quote]

Jahapp, då kan man sluta fundera på om det har med vägledningen att göra..

Kan det ha att göra med att jag inte har igång rösten, som säger "sväng höger om 200 meter"? Alltså navigatorvolymen..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 33
Bromsljus

Hurvida man egentligen får eller inte ska ja[…]

Bältesvarnare

Är rätt säker på att dessa ga[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Använd Vparts guide för att mäta br[…]

Tändstift rätt på spolen? Yup.