Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1266618
Jag undrar om min MY17 XC60 D4 Summum Classic inte ska vara förberedd som alla andra Volvos, nämligen när man gör en "lätt" vickning på blinkersspaken åt någondera hållet så ska det väl blinka 3 gånger eller hur, min XC60 blinkar endast en enda gång och inget mer, och om det ska blinka mer än en gång får man snällt föra spaken i "låst läge", nån som vet om det är så på dessa XC60-17 eller kan det vara tjall på min bil.
#1266624
firefightern skrev: sön 26 aug 2018, 22:29 Jag undrar om min MY17 XC60 D4 Summum Classic inte ska vara förberedd som alla andra Volvos, nämligen när man gör en "lätt" vickning på blinkersspaken åt någondera hållet så ska det väl blinka 3 gånger eller hur, min XC60 blinkar endast en enda gång och inget mer, och om det ska blinka mer än en gång får man snällt föra spaken i "låst läge", nån som vet om det är så på dessa XC60-17 eller kan det vara tjall på min bil.
Det går att stänga av denna funktionen.
Slå en kik på sidan 13 i denna länken:
https://az685612.vo.msecnd.net/pdfs/445 ... P21551.pdf
Om jag läser rätt så hittar man det här: MY CAR-Bilinställningar-Ljusinställningar-Trippel blinkers indikering-På/Av
Associationsleken, är ni med? ;-P

Stockholm

Möjligt men inte troligt. Flimrande ledlampa […]

Hojhoj. Min nyfikenhet får mig att frå[…]

Hajsan. Det som styr skyltavläsningen(TSI) sa[…]