Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av superblock
Hämtar nya vita xc 60 bilen i nästa vecka är en summum, men fick ett infall att jag tror bilen skulle passa bättre med den svarta r design grillen beställde en sån för montering, + front bumper. Smart eller dumt tycker ni. Ekonomiskt är det dumt men estetiskt... vad tror ni. ?:-/
av ansjo
Tror det blir kalas, bild på den sedan tack :)!
Användarvisningsbild
av MartinS
Jag tycker r-designens bakdel är snyggare än framdelen. Jag skulle med andra ord gellre tagit bakdelen om jag ny skulle börjat byta delar.
av superblock
Detta är en liknande med utbytt grill till svart r design, men med mörkare front bumper jag beställde den i silver... vad tror ni?
Bilagor
DSC07598.jpg
DSC07598.jpg (74.75 KiB) Visad 645 gånger
av superblock
Jag tycker den får en tuffare loock särskilt mot den vita färgen r design grillen tycker jag personligen passar till den vita färgen, och den vanliga grillen passar till svarta färgen.
Senast redigerad av 1 superblock, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av sony
Snyggt.det enda jag inte är förtjust i är tonade rutor....tycker dem är alldeles för mörka för svenskaklimatet.
Användarvisningsbild
av Rillee
Tonade rutor på en vit är ju snyggt. Volvo bilarna behöver rdesign. Blir nog riktigt bra
av superblock
jag har velat också med eller utan tonade rutor, men har nu fattat att på den vita xc 60 tillför det en annan fetare loock käns hel enkelt naket utan. men det är högst personligt. och mest på den ice vita.

[…] och T5 finns endast med framhjulsdrift[…]

Min uppfattning är att AWD-systemet är p[…]

Vilket nr på säkringen är det?

Instabil styrning (XC70 -16)

Hejsan, Ny på forumet.. XC70 D4 Awd 2016. […]