Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
#835564
Perra, du får tyvärr ladda in dom själv som poi's. Är det något som är riktigt bra i det gamla MMM2 systemet jämfört med det nya så är det fartkameravarningen, den nya vet ju inte ens åt vilket håll kamerorna är riktade.
Användarvisningsbild
av Perra83
#835599
MartinS skrev:Perra, du får tyvärr ladda in dom själv som poi's. Är det något som är riktigt bra i det gamla MMM2 systemet jämfört med det nya så är det fartkameravarningen, den nya vet ju inte ens åt vilket håll kamerorna är riktade.
Då var fartkamerorna inlagda. Tack Martin! Volvo länkar själva till gratiskameror.
av KisaBe
#1290735
Jag har varit i kontakt med min Volvohandlare och enligt dem så finns det inte några uppdateringar till RTI efter år 2016 då det inte görs några nu. De som fanns fram tills dess kostade visst ca 2500:- så det är ju inte lönande att ge så mycket för snart 3 år gammal uppdatering. Jag har köpt min XC60 MY2010nu i dagarna så jag flyttade över TOMTOM från min V70, som ska säljas med tiden, och till TOMTOM har jag livstids uppdatering på kartorna så det får väl gå med den, synd bara att det blir en extra display att hålla reda på.
Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]

Bakfjädrar.

För min del är det lite värre. R-[…]

Alla AC-system läcker. Ofta kan det dr&oum[…]