- sön 17 jul 2016, 19:55
Beror ju på vad man kommer ifrån och vad man valt för trimleverantör, att köra polestar i en D5a är ju rätt meningslöst, men de som kört polestar i en D3a lär ju tappa hakan, sedan beror det ochså på vilken bilmodell vi pratar om, en V60D4a awd el VEA är ju rätt pigg som den är, en XC60 D4a awd är ju trött som röven, jag chippade ganska omgånde till 245/500 och skillnaden är som natt och dag.
Och soppan har ingen betydelse.[/quote]
kör själv en T5 med Polestar och det är som natt och dag där faktiskt skjuter på hela mätaren ut.....
*bättre gensvar
*bättre växlingar växlar betydligt bättre i Eco + när man kör det programmet
*växlar betydligt snabbare i D läget och Sport
Derank skrev:fattar inte att vissa inte känner skillnad jag känner skillnad det är en helt annan bil och jo soppan har betydelse ju högre oktan ju mer prestanda får du ut.. säger ju sig självt...
läste på polestars sida till och med
Beror ju på vad man kommer ifrån och vad man valt för trimleverantör, att köra polestar i en D5a är ju rätt meningslöst, men de som kört polestar i en D3a lär ju tappa hakan, sedan beror det ochså på vilken bilmodell vi pratar om, en V60D4a awd el VEA är ju rätt pigg som den är, en XC60 D4a awd är ju trött som röven, jag chippade ganska omgånde till 245/500 och skillnaden är som natt och dag.
Och soppan har ingen betydelse.[/quote]
kör själv en T5 med Polestar och det är som natt och dag där faktiskt skjuter på hela mätaren ut.....
*bättre gensvar
*bättre växlingar växlar betydligt bättre i Eco + när man kör det programmet
*växlar betydligt snabbare i D läget och Sport
Volvo Xc60 T6 Plugin Hybrid 2025