- tor 04 jun 2015, 07:51
#979214
Men hela konceptet bygger ju på att man alltid kan skylla på någon annan
ÅF kan inte påverka Volvo, det är deras fel, om man "tycker" något
Volvo hänvisar till ÅF och så är cirkel sluten
Finner att man inte är intresserad av återkoppling heller
Att man inom ÅF sidan inte kan produkterna och svarar direkt fel verkar man inte vara bekymmrad av inom Volvo
Undrar hur man kvalitetssäkrar en ÅF, det är riktigt uselt att jag som kund kan mera än ÅF kring produkten, detta bara genom att läsa lite i manualerna
ÅF kan inte påverka Volvo, det är deras fel, om man "tycker" något
Volvo hänvisar till ÅF och så är cirkel sluten
Finner att man inte är intresserad av återkoppling heller
Att man inom ÅF sidan inte kan produkterna och svarar direkt fel verkar man inte vara bekymmrad av inom Volvo
Undrar hur man kvalitetssäkrar en ÅF, det är riktigt uselt att jag som kund kan mera än ÅF kring produkten, detta bara genom att läsa lite i manualerna