Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bem
uffeg skrev:Innebär det att om man beställt en V60 i början av mars så blir det en MY15 man får ?
Kanske går att ändra ordern - inget är ju byggt än åt dig så det borde väl gå bra, ifall du hellre vill ha en MY15?
Huruvida priset då blir ett annat är en annan femma.

/Bo
Användarvisningsbild
av uffeg
Skulle va bara för att få bättre ljud. Hatar Premium sound i min nuvarande V60. Lite bas, lite mer ljud så SMÄLLER det högt i högtalarna.. BLÄ...
av Primus
Är det inte lite märkligt att man inte gör en riktig lansering world wide av en ny årsmodell? Nu finns lite(all?) information på .com men inget på .se.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Jo jag tycker också det är märkligt. Just nu väntar jag på att man kan bygga MY15 där, det är kul att va där inne och bara bygga runt lite olika bilmodeller där. :D
av tunnis
Var inne och fick 2st offerter på XC60 my15 idag.
Egentligen inga nyheter på my15 förutom Volvo Ocean Race.
VOR kostar momentum +15 000kr
av kmi
Går det ikke at få rabatt på VoR ?
Alle handlere jeg talte med, når jeg købte bil, gav Summum til 10.000,- i samband med BE II
Det virker jo som en noget bedre køb.
Användarvisningsbild
av GustavB
Min säljare försökte skrämma upp mig idag och sa att jag borde väntat att beställa till MY15 kom. Då hade jag fått ny front och VEA med awd. :D Tur man är påläst här på forumet så man kunde genomskåda det direkt!

Den enda nyheten var att reglagen till värmen hade fått kromringar runt sig.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Har för mig det va någon på forumet här som jobbade med konfiguration bygg din bil på Volvo, när uppdateras den till My 15 ?? I förra året va det i början på april.
av perhall
XC90_Executive skrev:Man kan förresten få V60 D6 awd i R-design-utförande till MY15. Dock bara med 18".
Kan man inte alltid välja till en mindre fälg i konfiguratorn?
När jag beställde V70 MY11 R-design kunde man byta 18 mot 17, liksom man kunde byta 17 mot 16 för Summum när jag beställde den MY08 (och för A6 Allroad 19 mot 18...)
PH
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14

Tankade upp båda bilarna och köpte lite[…]

Service Subaru XV

Inte en sån då? Screenshot_2025-05-24[…]

El fel