- sön 06 okt 2013, 11:54
Va precis på Upplands motor och de kunde inte ge offert på nya motorn.
Moderator: Moderatorer
FBeckius skrev:Va precis på Upplands motor och de kunde inte ge offert på nya motorn.Min handlare (Nybergs), blev väl lite förvånad själv när han fick fram den i datorn i fredags, jag fick ett pris!
Ulmerkotte skrev:Vad va listpriset och vad ingick i nya business II?FBeckius skrev:Va precis på Upplands motor och de kunde inte ge offert på nya motorn.Min handlare (Nybergs), blev väl lite förvånad själv när han fick fram den i datorn i fredags, jag fick ett pris!
s6025t skrev:Listpriset finns här på nya VEA D4 även Black R till XC60 är ny
http://www.bytbil.com/nybilsfakta/versioner/ivv4dkyg
s6025t skrev:Listpriset finns här på nya VEA D4 även Black R till XC60 är nyMissar jag något eller saknas nya T6 på listan?
http://www.bytbil.com/nybilsfakta/versioner/ivv4dkyg
FBeckius skrev:"Volvo V60 D4 e S/S Momentum Business E Il Start/Stop funktion, Aluminiumfälg Oden 16, ABL- Aktiva Xenonljus, Audio HP Sensus Connect 7, Parkeringshjälp bak, Digitalt kombiinstrument, Blank list runt sidorutor, Elinfällbara backspeglar, lnteriört stämningsljus, Läderratt Silk Metal ml., Panel Brushed Aluminium, Regnsensor för vindrutan, Tröskelskoning lastrum, Konstantfarthallare, Luftkvalitetssystem CZIP, Låsbara hjulbultar, Bakre mittarmstöd m muggh, City Safety generation 2, DSTC-Antisladdsystem, Däcklagningsats med kompr, Elman/eluppv backspeglar, Elman. Parkeringsbroms, Eluttag fram- och baksäte, Framstolar m WHIPS-system, Isofixfästen ytterpl. bak, Insynsskydd i lastutrymme, Klimatanläggning ECC, Krockgardin IC i takpanel, Krockkudde förar+passager, Larm inkl. Nivåsensor, Nyckelavst. kr-kudde pass, Rails mörkgrå. Sidokrockkuddar fram. Skyddsnät i nylon, Två muggh i mittkons fram, Tillsatsvärmare ej tidur, Miljöklass EUR05, Rattknappar för ljudanl. Diesel 4-cyl 181hk/133kW D4204T5 Manuell 6-växlad M66 Täckt lce vit 614 "Ulmerkotte skrev:Vad va listpriset och vad ingick i nya business II?FBeckius skrev:Va precis på Upplands motor och de kunde inte ge offert på nya motorn.Min handlare (Nybergs), blev väl lite förvånad själv när han fick fram den i datorn i fredags, jag fick ett pris!