Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Ronne skrev:14 veckor på en s60 polestar , det blir en lååång väntan. :(

Förstår, men det blir en grymt cool och ovanlig bil! :-)-)

Vad blev det för färg? gick det att göra några val/tillval alls?
av Ronne
XC90_Executive skrev:

Det blir en svart. Vad jag har läst så är det bara färg och takluckan som man kan välja på.
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Ronne skrev:
XC90_Executive skrev:

Det blir en svart. Vad jag har läst så är det bara färg och takluckan som man kan välja på.
ser ut som den inte är möjlig att välja bort dvs takluckan?
av Ronne
LazerHawke skrev:
Ronne skrev:
XC90_Executive skrev:

ser ut som den inte är möjlig att välja bort dvs takluckan?
I Teknikens Världs test står det att det går att välja bort http://teknikensvarld.se/volvo-s60-och- ... or-283510/

Har även läst på swedespeed forumet om en kille i Nederländerna som precis har fått sin polestar levererad utan lucka.

Jag frågade inte när jag beställde eftersom det inte var av intresse att vara utan.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Ett tips är att välja till solgardin för bakrutan för 1300kr till s60 polestar det är ett av de få saker vad jag kan se iaf som går att välja till från fabrik.

Skickat från min SM-G850F via Tapatalk
av matthh
Beställt en XC60 D3. Också 14v leveranstid. Dock sa min säljare att den tiden bara är preliminär eftersom fabriken är stängd just nu. Så jag skulle räkna med att den justeras. Oklart åt vilket håll...
Kan även tipsa om att det fanns en central kampanj som gav gratis serviceavtal 36mån/4500mil just nu, åtminstone i lördags.
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 203

Men herrejävlar, åk till lokala verksta[…]

Har kvar lite i denna 20250812_111420.jpg F&arin[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Vingen sitter med clips och dubbelhäftande, m[…]

Hej! Efter att pluggat in bilen i en felkodsl&au[…]