Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Steff 99 skrev:Hur ofta används fjärren?
Vid lokala korvmojjen närman ska impa på den lokala skaran av fjunisar som väntar på körkort :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Har haft fjärrisar i några bilar och de har bara skäpat i något fack under åren....... använde dem exakt noll ggr.....

I båten däremot är det perfekt. När man sitter i soffgrupen längts bak och solar i någon fin sommarvik och vill styra AV-utrustningen utan att behöva gå över till stereon.

Kanske någon som anänder bilfjärren på samma sätt?
petkas skrev:
XC60D3 skrev:
Inte för att gnida in det på något sätt, men min bil verkar vara på gång. Status på "min bil"-sidan indikerar att min bil befinner sig någonstans på plåtrullen i tryckverket :D
Min bil låg ca 6 veckor på "plåtrullen" men sen gick det undan,hämtar ut pärlan i morgon kl.9,den har stått 5 veckor hos återförsäljaren(det var jag själv som ville hämta ut den först nu) :wink:
Nu blir man lite fundersam. I går eftermiddag låg den fortfarande kvar i steg 2. Nu på morgonen har Gent-fabriken tydligen pressat färdigt, lackat och monterat bilen ?:-/ Testkörning idag.... Leveransen framflyttad 1 vecka.

Jag är skeptisk :|

Eller så låg den kvar på "rullen" fast än den egentligen var någon annanstans i processen. Men något måste ha hänt eftersom den officiella leveransen är tidigarelagd 1 vecka.. Tjohoo :mrgreen:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Det är en 2013

En kinabil som borde tagits in hit kan man ju ty[…]

Tack för ditt svar Erik Å Känns ka[…]

Xc60 skakar

Jag hade detta och bytte olja i haldex. Problemet […]