Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av C.W.
Skulle väl vara bra om appen nu kunde varna om larmet går eller har utlöste
.
Användarvisningsbild
av Kite
Zanders skrev:
C.W. skrev:Skulle väl vara bra om appen nu kunde varna om larmet går eller har utlöste
.
Gör den inte redan det?
Det gör den redan. Har själv fått meddelandet när larmet gick en gång. (Hade lite slarvigt satt upp saker temporärt i bilen som ramlade ner under natten och triggade larmet)
av para
Kite skrev:
Zanders skrev:
C.W. skrev:Skulle väl vara bra om appen nu kunde varna om larmet går eller har utlöste
.
Gör den inte redan det?
Det gör den redan. Har själv fått meddelandet när larmet gick en gång. (Hade lite slarvigt satt upp saker temporärt i bilen som ramlade ner under natten och triggade larmet)
Jo det dyker upp en notis i telefonen att bilen har larmat. Min falsklarmade för nått en dag i vintras men det roliga var att några minuter senare ringde det även upp en tjej från volvo on call och berättade att larmet gått på min bil och undrade om jag var i närheten osv...
Användarvisningsbild
av C.W.
para skrev:
Kite skrev:
.

Jo det dyker upp en notis i telefonen att bilen har larmat. Min falsklarmade för nått en dag i vintras men det roliga var att några minuter senare ringde det även upp en tjej från volvo on call och berättade att larmet gått på min bil och undrade om jag var i närheten osv...

OK.

trodde att det var något på VOC inställningen som skulle till.
Har inte fått nått larm ännu så kände inte till att det kommer info om larm.
Bra det där med att VOC ringde upp för att kolla
:-)-)
Tanka ner effektökning.
Användarvisningsbild
av sura56
V60D5AWDPolestar skrev:Tanka ner effektökning.
Det tror jag är en grej som kan komma ganska snart i olika varianter.
T.ex. köp effekthöjning över en helg, eller som "prova på".
Användarvisningsbild
av leiwi
sura56 skrev:
V60D5AWDPolestar skrev:Tanka ner effektökning.
Det tror jag är en grej som kan komma ganska snart i olika varianter.
T.ex. köp effekthöjning över en helg, eller som "prova på".

Skulle varit toppen men hur man löser det med ombesiktningen för att få bilen laglig är nog ett problem :shock:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Luftfjädring gör underverk med bilen, sk[…]

Problemet är att seriösa verkstäder[…]

Får inte ut diff ur bakaxel

Testa svetsa fast ett par grövre pinnar p&ari[…]

Det luftar sig självt. Fyll på i exp-k&[…]