Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Det låter lite för bra för att det skulle vara sant?!

Visst vore det schysst om det gick att uppgradera, men att en volvoverkstad skulle göra det låter osannolikt tycker jag, så flexibla brukar de sällan vara.
Tjaa...
Inte vet jag vilka Volvoverkstäder ni har, men min Volvo verks. i Ludvika, fixade då min uppgradering.
När jag lämnade in min för service så informerade dom mig att den SKULLE uppgraderas, order från Volvo, det var inget DOM/JAG hittat på.
Den blev klart starkare och snabbare.
Om ni/du inte tror på detta, bryr jag mig inte ett dugg om. :D
Ville bara informera "corb06" om min erfarenhet och den hjälp JAG fick.
Tänk vad många som inte vet men har så många åsikter, synd.
Kanske vore bättre att ta reda på fakta, istället för att vara så negativa och bara tro det värsta jämt.
Det värsta är att många lyssnar/läser detta och sen tror på det.
Vore det inte mycket, mycket bättre om man tog reda på fakta istället för att ge sin egen negativa bild av service; den ger, tyvärr, väldigt många negativa "ringar på vattnet"... i onödan.
Grängesdanne skrev:Tjaa...
Inte vet jag vilka Volvoverkstäder ni har, men min Volvo verks. i Ludvika, fixade då min uppgradering.
När jag lämnade in min för service så informerade dom mig att den SKULLE uppgraderas, order från Volvo, det var inget DOM/JAG hittat på.
Den blev klart starkare och snabbare.
Om ni/du inte tror på detta, bryr jag mig inte ett dugg om. :D
Ville bara informera "corb06" om min erfarenhet och den hjälp JAG fick.
Tänk vad många som inte vet men har så många åsikter, synd.
Kanske vore bättre att ta reda på fakta, istället för att vara så negativa och bara tro det värsta jämt.
Det värsta är att många lyssnar/läser detta och sen tror på det.
Vore det inte mycket, mycket bättre om man tog reda på fakta istället för att ge sin egen negativa bild av service; den ger, tyvärr, väldigt många negativa "ringar på vattnet"... i onödan.
Tjena!

Det låter bra det, vad hade du för årsmodell på din XC60?
valln skrev:Går det att ställa till vilken höjd den elektriska bakluckan öppnas?
Ja det har jag för mig. Det ska nog stå i instruktionsboken exakt hur man ska göra. Har för mig att när den är öppen så ska man dra ner den till önskad höjd och sen stänga elektriskt.
Varför byta? XC60

Ska du ha den mer skålade stolen så &a[…]

Frihjul på generatorn som gett upp...?

Dagens Blocket Bilar.

Ojoj. Här har det hänt mycket och jag ve[…]

Bytt Tankarmatur 240 1986

Förpunpen ska väl gå kontinuerlig[…]