Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Exquattro
TureMagnusson skrev:Grattis! :)

Jag har beställt en bil som är väldigt lik din (V60 D4 Ocean Race, Aut, Blå, Ljust skinn, liknande paket) men med FWD. Jag har också bytt till 17" Portunus men jag ser inte fälgarna i specen på "Min Volvo". Vet du om dina 17"-fälgar syntes där? Säljare säger att ordern är korrekt lagd och ser riktigt ut från hans sida och försäkrar mig att bilen ska levereras med 17". Men jag blir lite fundersam varför det inte syns på "Min Volvo"-sidan.
Jag skäms lite men jag har aldrig varit inne på denna sida, visste inte om den :oops: Fick veta det idag av säljaren..Nu ska jag in och kolla runt lite.
av Exquattro
Exquattro skrev:
TureMagnusson skrev:Grattis! :)

Jag har beställt en bil som är väldigt lik din (V60 D4 Ocean Race, Aut, Blå, Ljust skinn, liknande paket) men med FWD. Jag har också bytt till 17" Portunus men jag ser inte fälgarna i specen på "Min Volvo". Vet du om dina 17"-fälgar syntes där? Säljare säger att ordern är korrekt lagd och ser riktigt ut från hans sida och försäkrar mig att bilen ska levereras med 17". Men jag blir lite fundersam varför det inte syns på "Min Volvo"-sidan.
Jag skäms lite men jag har aldrig varit inne på denna sida, visste inte om den :oops: Fick veta det idag av säljaren..Nu ska jag in och kolla runt lite.
Så här ser det ut på "min volvo". Kanske ser det annorlunda ut på din sida eftersom min bil är levererad? Finns under fordonsinformation
Fälgdimension axel fram: 7Jx17x50
Fälgdimension axel bak: 7Jx17x50
Däckdimension axel 1: 215/50R17 95W
Däckdimension axel 2: 215/50R17 95W
Fel efter byte VVT

XC90 2,5T 2003 Får snart be om ursäkt […]

Precis :-) En hjälte är du Erik Å[…]

Tackar, får kolla även det!

Katalysator...

Misstänker det.... Men... Nu va ju fläns[…]