Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

av SEpaket
#773371
Vet inte om detta varit uppe förr, kasta om det är så. Fick en länk skickad till mig för längesedan med en video Volvo gjort som reklam för 700-serien:


Ruskigt kul att titta på, egentligen. Numera känns det ju knappt som att man försöker. Notera musiken i videon, det är två låtar ihopmixade som specialskrevs för Volvo:

I'm rolling:

Some people get all the breaks (Volvo got just what it takes):


Vem som sjunger vet jag inte, står ingenstans. På I'm rolling låter det lite som Pernilla Wahlgren, men jag vet inte. På den andra dök namnet Björn Skifs upp, men...

Volvo 850 T5-reklam:
(Notera renen vid 2:18)

700-serien igen:


Reklam för SIPS:


En amerikansk reklam som absolut inte fått visas idag:


Visst känns dagens reklamer ganska mjäkiga i jämförelse?

Har ni några favoritreklamer?
Användarvisningsbild
av erikn
#774081
[youtube]8sma7vrT8Ts[/youtube]

Notera att de har DRL som visas ca 1:11 in i filmen. Tror dock att det är med bakljus tända, med tanke på andra nyligen aktiva trådar :-)))))

Saknar den funktionen som jag hade på min Hilda (245 -83), att när man hade ljusvredet i noll så var det 21W varselljus i parkeringsljuset tända. Gissar att det togs bort pga att folk är glömska, samma problem som är nu när folk glömmer att slå på ljuset när de har DRL, fast problemet är att det är helt svart bak.
EGR kylare 2,0 D

Vill bara tillägga att priset du nämner […]

Då vart oljbyte utförd. Sil på h[…]

Däckslitage insidan.

Det var fel hjulinställning, fick justera in […]

Han nekar allt, att det inte vart så nä[…]