Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

#765890
Jag har inte redigerat bort några regnummer men skicka ett PM så tar jag bort det.

Det är okej att ni använder bilder till olika forum och projekttrådar bara min logga är kvar. Dock får bilderna inte användas i kommersiella syften utan mitt medgivande.
1

Bild

2

Bild

3

Bild

4

Bild

5

Bild

6

Bild

7

Bild

8

Bild

9

Bild


10
Bild


11

Bild

12

Bild

13

Bild

14

Bild

15

Bild

16

Bild

17

Bild

18

Bild

19

Bild

20

Bild

21

Bild

22

Bild

23

Bild

24

Bild

25

Bild

26

Bild

27

Bild

28

Bild

29

Bild

30

Bild

31

Bild

32

Bild

33

Bild

34

Bild


35

Bild


36

Bild

37

Bild


38

Bild


39

Bild


40

Bild


41

Bild


42

Bild


43

Bild


44

Bild


45

Bild


46

Bild


47

Bild


48

Bild

49

Bild

50

Bild
#766107
llesrof skrev:Fina bilder. Undrar bara lite över hur de är beskurna. Det fattades ofta en del på högersidan för att hela motivet skulle kommit med. Skulle nästan tro att de beskurits automatiskt.
det låter som det är vajsing med din dator eller inställningar :(

Här länken till hemsidan där dom ligger kolla om det blir bättre
: http://www.tobiasohlander.se/fruktsalla ... ?folder=75
#766174
tr1dent skrev:
llesrof skrev:Fina bilder. Undrar bara lite över hur de är beskurna. Det fattades ofta en del på högersidan för att hela motivet skulle kommit med. Skulle nästan tro att de beskurits automatiskt.
det låter som det är vajsing med din dator eller inställningar :(

Här länken till hemsidan där dom ligger kolla om det blir bättre
: http://www.tobiasohlander.se/fruktsalla ... ?folder=75
En iPad vettu. De är hemska. Den lämnar rätt mycket att önska som surfplatta eftersom den hittar på en massa dumma saker jag inte kan styra över. Och cachen tömde jag redan innan jag märkte av problemet. Det är inte första gången. Nu, när iPaden fått vila över natten, visas bilderna korrekt :mrgreen:
#766261
llesrof skrev:
tr1dent skrev:
llesrof skrev:Fina bilder. Undrar bara lite över hur de är beskurna. Det fattades ofta en del på högersidan för att hela motivet skulle kommit med. Skulle nästan tro att de beskurits automatiskt.
det låter som det är vajsing med din dator eller inställningar :(

Här länken till hemsidan där dom ligger kolla om det blir bättre
: http://www.tobiasohlander.se/fruktsalla ... ?folder=75
En iPad vettu. De är hemska. Den lämnar rätt mycket att önska som surfplatta eftersom den hittar på en massa dumma saker jag inte kan styra över. Och cachen tömde jag redan innan jag märkte av problemet. Det är inte första gången. Nu, när iPaden fått vila över natten, visas bilderna korrekt :mrgreen:
haha så det kan bli, var tvungen o kolla, dom funkade på iphone, ipad och datorn :D

Då har den bara blivit bättre men ä[…]

Elpriset

Kommer en lastbil med solceller och all annan &[…]

Har testat runt lite mer nu och det verkar som som[…]

Du kan nästan dra en lapp ur en hatt om orsak[…]