Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av marcus86
eccy243 skrev:Är du själ planerare eller lagar du? Om du bara lagar så är det ju rätt lugnt. Då får du väl bara en lista på artiklar som du ska byta, så e de ju bara å sätta igång.:P
jag river allt för att se vad som behöver bytas och hur mycket det är som ska riktas i ram och sånt, sen är det bara för mig att gå in på lagret och beställa delar, när jag fått delarna så är det bara börja skicka dom till lack, för att sen plocka ihop bilen igen. kan berätta att jag riktat ramen nu, det tog ca:30timmar asså 4dagar. jobbet är planerat att ta ca: 1,5 månader till 2månader innan dom får tillbaka bilen.
Användarvisningsbild
av marcus86
~Kalle~ skrev:Oj, hur har det där hänt? Du har att göra ett tag... :lol:
han gjorde en U-sväng på en väg när han lagade hål i vägen, då kom det en lastbil med släp som körde in i han, asså sida mot sida med varandra.
Användarvisningsbild
av marcus86
855glt-97 skrev:Vet du vad du ska göra den närmsta tiden
hihi joo :lol:
Användarvisningsbild
av marcus86
sewe skrev:Borde det inte va billigare/enklare att byta ut hytten direkt ist för att laga den?
men asså hytten SKA bytas, har inte planerat att laga hytten, den som ska riktas är: ram,frontbalk,fram axeln,påbygnaden,mm joo,det är ju billigare att byta ut hytten istället, hihi föresten vet ni vad en hytt kostar? en tom hytt kostar ca: 400 tusen en halv inredd kostar ca:500 tusen och en helt komplett hytt går på ca: 800 tusen :lol:
Användarvisningsbild
av marcus86
eccy243 skrev:Det gör dom nog. Jag ser absolut ingen mening att försöka laga den hytten.
japp, så är det :D sen har hytten vikt sig på några krock zoner, och har den vikt sig på sånna ställen får vi INTE laga då är det byte som gäller, har med krock säkerhet att göra.
av volvo944gl
fy fan... här har du att göra!

Test med husvagn. Många laddstopp.... […]

V60 Classic har väl ändå inte AdBl[…]

V90 läggs ner.

Mercan torde ha markfrigång som en gokart.[…]

3G släcks

Hej gjorde service på min bil 3/7 i år[…]