Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Racetwin2
Dessa nedan ser väldigt lika ut de krökta "DTM-rören" jag har:

http://www.risetrade.se/sv/produkter/av ... -kant.html

De jag har såldes av Jula men har utgått som jag gissar att du vet.

Här är ett annat alternativ:

http://www.stylingbutiken.se/andror-dtmz-ii-/2858-0
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Är det en fråga? Isf - Ja. På 2,5FT/T finns passande nog en urtagning i kjolen bak. Dock bör man ha krökta rör då originalrören slutar i en krök nedåt. Jag har haft raka slutrör också och det såg också helt ok ut men denna lösning är bättre.
Senast redigerad av 1 Racetwin2, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Denser HELT identisk ut med de jag har från Jula. Samma krans inuti röret och samma infästning. Även måttet ser likadant ut. Förmodligen är det samma tillverkare. Det är riktigt hög kvalitet på det jag köpte från Jula iaf. Inte en rostfläck har jag hittills och lätta att hålla rena med lite fälgrengöring.
Användarvisningsbild
av 1Burken
Racetwin2 skrev:Denser HELT identisk ut med de jag har från Jula. Samma krans inuti röret och samma infästning. Även måttet ser likadant ut. Förmodligen är det samma tillverkare. Det är riktigt hög kvalitet på det jag köpte från Jula iaf. Inte en rostfläck har jag hittills och lätta att hålla rena med lite fälgrengöring.
Tänkte precis samma sak när jag såg bilden. :-)
Det där röret gör sig riktigt bra på våra bilar. Köp Köp!!
Användarvisningsbild
av Bosse78
1Burken skrev:
Racetwin2 skrev:Denser HELT identisk ut med de jag har från Jula. Samma krans inuti röret och samma infästning. Även måttet ser likadant ut. Förmodligen är det samma tillverkare. Det är riktigt hög kvalitet på det jag köpte från Jula iaf. Inte en rostfläck har jag hittills och lätta att hålla rena med lite fälgrengöring.
Tänkte precis samma sak när jag såg bilden. :-)
Det där röret gör sig riktigt bra på våra bilar. Köp Köp!!
Vet inte om jag tycker det är så snyggt.... ser ok ut bakifrån men från sidan ser det lite muppigt ut! Drog dock en beställning då dom nästan är gratis ändå... får se om man sätter dit dom lr ej :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Det är inte omöjligt att det har ä[…]

LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppskatta[…]

Ser ut som färgstänk, skrapa och tvä[…]

Visa din semesterbil(d)

Mycket trevligt! Själv jobbar jag en vecka ti[…]