- lör 19 feb 2011, 19:03
#501345
-Visst har den det, men då måste jag öppna motorhuven var dag mm. En fast monterad Calix blir smidigare och enklare, men dyrare - men vad gör man...
Sen kommer jag också att köpa ett nytt kvalitetsbatteri modell Tudor TA852. Jag får för mig att Volvo har börjat och "tulla" på kvalitetskraven för sina
originalbatterier, men som sagt - jag kan inte bevisa detta. Jag fick batteriet utbytt förra vintern först efter att jag själv tog med mig en syramätare
till verkstaden och visade att batteriet var dåligt/defekt. Och innan samma dag hade batteriet varit på test och blev godkänt.
Sen kommer jag också att köpa ett nytt kvalitetsbatteri modell Tudor TA852. Jag får för mig att Volvo har börjat och "tulla" på kvalitetskraven för sina
originalbatterier, men som sagt - jag kan inte bevisa detta. Jag fick batteriet utbytt förra vintern först efter att jag själv tog med mig en syramätare
till verkstaden och visade att batteriet var dåligt/defekt. Och innan samma dag hade batteriet varit på test och blev godkänt.
/Lennart
Kör nu: XC60 T6 Charge Plus mm. Dark Thunder Grey Metallic
Tidgare ägt: V90CC D4 Adv Ed. Polestar MY2019
V60 Momentum BE T5 aut MY2015
V60 Momentum B D3 S/S aut MY2012
V70 D3 man MY2009
V50 D5 aut MY2008
S60 2,4T MY2002 BE
Kör nu: XC60 T6 Charge Plus mm. Dark Thunder Grey Metallic
Tidgare ägt: V90CC D4 Adv Ed. Polestar MY2019
V60 Momentum BE T5 aut MY2015
V60 Momentum B D3 S/S aut MY2012
V70 D3 man MY2009
V50 D5 aut MY2008
S60 2,4T MY2002 BE