Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av autumnleaf
#387402
poseidon skrev:Skatteverket....
Den hängde jag inte med på... ?:-/

Vad är det för övrigt för skillnad mellan Momentum och Business momentum, där den senare har avservärt lägre förmånsvärde?
Användarvisningsbild
av poseidon
#387411
autumnleaf skrev:
poseidon skrev:Skatteverket....
Den hängde jag inte med på... ?:-/

Vad är det för övrigt för skillnad mellan Momentum och Business momentum, där den senare har avservärt lägre förmånsvärde?
Dels är det väl skatteverket som begränsar sen är Business ett tidsbegränsat erbjudande.

Fler som undrar:

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... on#p382699
av Amli
#387418
autumnleaf skrev: Men synd att det var momentum, jag vill ju ha de snygga svarta nederdelen som finns på Kinetic och bas... :)
Jag måste fråga, är du allvarlig eller är du ironisk?
Användarvisningsbild
av autumnleaf
#387421
Amli skrev:
autumnleaf skrev: Men synd att det var momentum, jag vill ju ha de snygga svarta nederdelen som finns på Kinetic och bas... :)
Jag måste fråga, är du allvarlig eller är du ironisk?
Både och... :) Men inte fel med plast därnere när man kör mycket grusvägar som jag...
av Amli
#387432
autumnleaf skrev:
Amli skrev:
autumnleaf skrev: Men synd att det var momentum, jag vill ju ha de snygga svarta nederdelen som finns på Kinetic och bas... :)
Jag måste fråga, är du allvarlig eller är du ironisk?
Både och... :) Men inte fel med plast därnere när man kör mycket grusvägar som jag...
Jag förstår :) Köp en Momentum och skaffa stänkskydd. Förutom en mycket snyggare bil "får" du ju dessutom mycket bra utrustning.
av Lövet
#387437
Själv tycker jag att bilar nedlackning ser högre ut än bilar med svart nederdel. Hela karossen upplevs liksom högre på ett negativt sätt.
av Amli
#387459
andreas_lofgren skrev:Själv tycker jag att bilar nedlackning ser högre ut än bilar med svart nederdel. Hela karossen upplevs liksom högre på ett negativt sätt.
Menar du då att du tycker att nedlackade bilar inte ser lika bra ut som de med svart nederdel? Jag håller med det du skriver till viss del men det gäller främst div SUV:ar, inte personbilar. Personligen tycker jag det ser riktigt illa ut med bilar med svart nederdel. Ser så fattigt ut, med risk för att låta dryg... Smaksak så klart.
av Lövet
#387471
V70 exempelvis gillar jag inte nedlackad. Bilen ser helt enorm ut då. Bättre med svart underdel eftersom bilen då (enligt mig) ser slankare ut.

Jag har 2 S80T6 som stått några å[…]

Lagom trångt 😂 det funkade tack för hj&[…]

Gå in i vida och leta rätt på sig[…]

Service Renault Scenic 2003

Var och pratade med kompisen som har bilverksad om[…]