Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Om 14 dager regner jeg med at min nye XC70 2.4D AWD står i garasjen.
Jeg spurte en forhandler i slutten av august om når PPC vil bli tigjengelig og han mente den skulle være klar i november. Nå er desember snart her og ingen PPC er å se til nevnte modell.

Er det noen som vet noe om når BSR vil komme med PPC til My10?
Kingfisher skrev:Etter det jeg kan se så er ikke dette PPC.

Jeg trodde det var BSR Sverige som utvikler PPC, eller tar jeg feil?
Det är ganska många företag som har fått "köpa in sig" på PPC-konceptet. Jag vet att RICA erbjuder PPC, men inte 100% att det går till just den uppgraderingen. Men hör av dig till dom och se!

http://www.ricaab.se/ppc.aspx

Steff 99 - Ja Polestar kommer med uppgraderingar i januari. Men vad jag vet är 2,4D awd MY10 inte planerad då. Eftersom det skulle äta på D5-försäljningen.
Da har jeg fått vite av forhandler at PPC til D5 er klar. Den gir 245hk og 520Nm.

Desverre er den ingen informasjon for 2,4D 163hk twinturbo :x
Men 2,4D burde vel gi den samme effekt i.o.m. det er samme motor.

Håper det ikke drøyer for lenge før den blir tilgjengelig.
Kingfisher skrev:Da har jeg fått vite av forhandler at PPC til D5 er klar. Den gir 245hk og 520Nm.

Ursäkta min okunnighet , men det är väl bara D5 som har twinturbo och 2,4 D enkelturbo !?
Steff 99 skrev:
Kingfisher skrev:Da har jeg fått vite av forhandler at PPC til D5 er klar. Den gir 245hk og 520Nm.

Ursäkta min okunnighet , men det är väl bara D5 som har twinturbo och 2,4 D enkelturbo !?
D5 och 2,4D AWD (163 hk) är samma motor men med olika mjukvara. 2,4D DRIVe däremot har en enkelturbo och ligger på 175 hk.
XC90_Executive skrev:Steff 99 - Ja Polestar kommer med uppgraderingar i januari. Men vad jag vet är 2,4D awd MY10 inte planerad då. Eftersom det skulle äta på D5-försäljningen.
Jeg håper ikke dette er grunnen til at BSR ikke kommer med PPC til 2.4D 163hk versjonen. Det burde være en enkel sak å lansere PPC til den når de nå kommer med PPC til D5.

Men kansje BSR, som Polestar ikke ønsker å "ødelegge" Volvo's salgsmuligheter for D5?

I Norge tror jeg virkningen blir motsatt i så fall. De fleste kjøper 2.4D 163hk fordi D5 blir for kostbar pga. høye avgifter.
Hvis PPC hadde vært tilgjengelig for 2.4D 163hk ville det ha stimulert salget av denne modellen, mer enn hva potensialet for salg av D5 ville ha vært.

..Funderar om det kan vara någon diod i ge[…]

Generator laddar ej batteriet

Byt lampan i instrumenthuset så löser d[…]

Tycker att ljudsystemet i min bil låter rikt[…]

Mät på batteriet samtidigt som du f&oum[…]