Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1117966
Jeg sendte en e-post med VIN til adressen som det vises til i YouTube-lenken, ja. Fikk svar etter en stund. :)
#1118047
Samma här, sände vin nr till länken i videon och fick svar och affären gick snabbt och smidigt och lätt att montera och bra pris. Finns nu 2 varianter, den ena med varningsljud när du stänger luckan med fjärrkontrollen eller knappen i instrument brädan och 1 utan något varningsljud som är lite billigare.

Skickat från min LG-H815 via Tapatalk
#1118567
Lite off-topic kanske men alla bakluckeproffs verkar finnas i tråden

Min lucka orkar inte alltid hålla sig uppe, om jag står i minsta lilla lutning så går den sakta ned igen. Motorn känns bra och gör sitt jobb dock. Tycker mig se två gasdämpare vid infästningen, räcker det att byta dem tror ni?

Tacksam för svar


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1118823
bubbzy skrev:Lite off-topic kanske men alla bakluckeproffs verkar finnas i trådenBild

Min lucka orkar inte alltid hålla sig uppe, om jag står i minsta lilla lutning så går den sakta ned igen. Motorn känns bra och gör sitt jobb dock. Tycker mig se två gasdämpare vid infästningen, räcker det att byta dem tror ni?

Tacksam för svarBild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Har transportbilar på firman med kåpa och "vingar". Hade samma problem på dessa och lösningen var att byta gasdämpare. Finns billigt hos biltema, sök på gasfjäder. Tror det löser ditt problem :D

// Zink
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]