- mån 17 nov 2008, 11:12
#234500
xoxo skrev:Här är svar från Volvo:Det kan jag faktiskt förstå om jag ska vara helt ärlig. Det ligger på återförsäljarnas ansvar sådana här ärenden tycker jag. Tänk om alla som har problem med sin Volvo skulle kontakta Volvo direkt. Skulle inte funka.
Hej Rene!
Tack för ditt mail.
Volvo Personbilar Sverige AB handlägger och reglerar ej reklamationer eller goodwill ärenden, utan detta handläggs och
bedöms av respektive Kundrelationsansvarig hos i första hand den återförsäljare ni köpt bilen av eller där ni normalt har
en relation och servar er bil.
Med vänliga hälsningar/Best Regards
Christoffer Moen
PAG
Volvo Car Corporation
Dept. 12510/
SE40531 Gothenburg
Sweden
Telephone +46-020-948080
Fax +46-31-3252070
[email protected]
http://www.volvocars.com
http://www.volvooceanrace.org
Volvo. for life
Registered Office Göteborg,Sweden
Registration No. 556074-3089
-------
jag skickade svaret till försäljare
Kanske bilbyte?