ges skrev:Någon som vet var slutsteget till premium sound sitter?Det skulle jag också vilja veta. Samt om det för en normalhändig individ är möjligt att själv byta steg och högtalare från HP till PS.
Mvh
Mikael
Moderator: Moderatorer
ges skrev:Någon som vet var slutsteget till premium sound sitter?Det skulle jag också vilja veta. Samt om det för en normalhändig individ är möjligt att själv byta steg och högtalare från HP till PS.
Mvh
Mikael
RoadKiller skrev:Klart det går. Besök svxc.se, där finns det ett antal som gjort det. Du får köpa delar från skroten.Är inte dom du syftar på utbyte av högtalare m.m. i V70N? På den är det ju ganska smidigt att byta ut delar, men frågan är om det är lika lätt på V70II. Det är i allafall den modellen jag är mest intresserad av.
perjak skrev:Det är nog som du säger Perjak. Jag vet då ingen på SVXC som har moddat ljudsystemet (vi är ju bara två Y28X ägare där :roll: ).RoadKiller skrev:Klart det går. Besök svxc.se, där finns det ett antal som gjort det. Du får köpa delar från skroten.Är inte dom du syftar på utbyte av högtalare m.m. i V70N? På den är det ju ganska smidigt att byta ut delar, men frågan är om det är lika lätt på V70II. Det är i allafall den modellen jag är mest intresserad av.
henka35 skrev: Sedan ser det ut som i bild 89 i följande länk att förstärkaren är plaserad i passagerarstolen fram.Jösses! Det där ska man då INTE ge sig på själv. Tur att man fått en plats i framsätet och inte känner behov av dylik utrustning :D
http://vccs.volvocars.se/accessories/ii ... code=sv-SE
//Henrik
En ständig jakt på kapital verkar vara […]