Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Bitez
Man blir ju bra efterklok när det gäller volvosar, jag har ju fått herrgvgns pkt II med tonade rutor bak, det låter ju bra...

Ack så kommer man på snabbt att 25% är inte mycket för världen, jag som har min dotter åkandes där bak, och solen ligger på, måste nog ha betyyyyy...dligt mörkare en futtiga 25%!

När de ändå betalar för kalaset (själva verket är det jag som gör) så borde man ju kunna få välja styrka på toningen, det kan ju inte kosta mer pengar att göra det mörkare eller ljusare. Synd, nu måste man hitta en som gör ett bra jobb :(
Användarvisningsbild
av Nexus
men orginal toning är nog lackade rutor inte solfilm. Du kan ju montera solarplexus och ta av det till vintern då det är mörkt dygnet runt :cry:
av Infide
MrCap tonar seriöst. Hör med dem.
av Bitez
De kan väl lacka i mörkare färg... :(((

Jag tycker bara att det är sååååå syyyyynnndddd.

men men... det är bara o bita i...
Användarvisningsbild
av tjotto
Det finns ett orginalskydd i tyg som gör saken lite bättre. Har sett det på en utställningsbil inne i en bilhall i kombination med hgv pkt, men bara i de bakre tre rutorna. Det finns att köpa även till bakdörrarna... Detta blir ju inte lika fint som solfilm men bra mycket billigare.
av Sevak
Jag lämna in min bil förra veckan en s80-07 de la solfilm på alla bakrutor. Vart mycket fint. 2000:- fick ja betala
Användarvisningsbild
av Guligan
Va, är det inte samma grad av toning om man tar Herrgårdsvagnspaketet jämfört med att beställa option "mörktonade rutor"?? Hur tänker man då?
Användarvisningsbild
av tjotto
Guligan skrev:Va, är det inte samma grad av toning om man tar Herrgårdsvagnspaketet jämfört med att beställa option "mörktonade rutor"?? Hur tänker man då?
Kanske, jag vill ha tonade rutor och elbaklucka. :wink:
av Bobafett
Jag skall enligt spec ha 25% toning på rutorna och det är ett skämt. Tona på riktigt om du skall ha det.
Användarvisningsbild
av Loner
tjotto skrev:Det finns ett orginalskydd i tyg som gör saken lite bättre. Har sett det på en utställningsbil inne i en bilhall i kombination med hgv pkt, men bara i de bakre tre rutorna. Det finns att köpa även till bakdörrarna... Detta blir ju inte lika fint som solfilm men bra mycket billigare.
Jag har dessa på 5 rutor på min V70N, finns dom till II:orna oxå?
valde dessa då jag vill ha "otonat" på vintern.

/L

Huvudkontorer i Växjö troligtvis. Ring d[…]

Missljud AC (kompressor bytt)

Ja, så tänker jag också.. och m&a[…]

Car Play är Apples variant för iPhone av[…]

Luftfjädring V90

Lite skumt med luftfjädring endast bak som h[…]